fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיט: לינוי גבע מהפועל נהריה זכתה באליפות העולם לנוער

השייטת לינוי גבע (16 וחצי) מהפועל נהריה ממשיכה לנפץ שיאים, כשבסוף השבוע האחרון הוכתרה לאלופת העולם לנוער עד גיל 20
בטופ העולמי. הגולשת לינוי גבע כובשת את הפודיום צילום: איגוד השיט העולמי

השייטת הצעירה לינוי גבע (16 וחצי) מהפועל נהריה, המשיכה את רצף ההצלחות שלה במסלול ההמראה לטופ העולמי.

שנה אחת בלבד לאחר שהגיעה למקום השלישי באליפות העולם עד גיל 17 וזכתה במדליית ארד, שיפרה גבע את מיקומה, את דירוגה ואת שיאה, וזכתה במדליית זהב לאחר שסיימה במקום הראשון באליפות העולם לנוער שנערכה בגדיניה שבפולין והוכתרה לאלופת העולם עד גיל 20.

גבע, שמתחרה בגלשן רוח דגם RSX, התגברה על פתיחה רעה באליפות כשלא הצליחה כלל לסיים את השיוט הראשון. גבע לא נשברה, אזרה כוחות פיזיים ונפשיים, ובהמשך ניצחה ב-6 שיוטים ועוד פעמיים סיימה במקום השני מתוך 9 שיוטים בסך הכל, בדרך לזכייה אדירה בתואר הנחשק שהכתיר אותה לאלופת העולם לנוער עד גיל 20.

עבור גבע, מדובר בתואר עולמי שני בקריירה הקצרה אך המוצלחת מאוד שלה.

אליפות העולם עד גיל 20 נחשבת לתחרות הגדולה והחשובה בעולם בגילאים הצעירים והיא מתקיימת במתכונת אולימפית של נציג אחד מכל מדינה בכל דגם. בשנה שעברה, אותה אליפות, הגיעה גבע למקום השלישי והתנחמה במדליית ארד. הפעם, היא לא נעצרה עד שכבשה את הבמה הכי גבוהה על הפודיום.

יו"ר איגוד השיט גילי אמיר, בירך את גבע על הישגה ואמר: "לינוי וחבריה לנבחרת ישראל הציגו אותנו גבוה על מפת השיט העולמית וכל עם ישראל גאה בה על ההישג".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות