fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייה: איגור קרבקוב מנהריה זכה ב-4 מדליות באליפות העולם

כבוד: השחיין הוותיק (61) מנהריה, קטף 4 מדליות (2 מזהב ו-2 מכסף) באליפות העולם למאסטרס (ותיקים) שהתקיימה באיטליה
בטופ העולמי בוותיקים. השחיין איגור קרבקוב

השחיין הוותיק איגור קרבקוב (61) מנהריה, ממשיך להסעיר את גלי הבריכה בתחרויות בינלאומיות, לשפר שיאים ולהעשיר את ארון המדליות שלו, לאחר שזכה ב-4 מדליות: שתיים מזהב ושתיים מכסף, בתחרות אליפות העולם האחרונה למאסטרס (ותיקים) שנערכה בעיר טורינו שבאיטליה.

קרבקוב, שהתמודד בקטגוריה לגילאי 60-64, זכה במדליית זהב במשחה 50 מ' גב, לאחר שסיים במקום הראשון עם תוצאה של 31.95 שניות ובכך גם שבר שיא אישי וישראלי. קרבקוב זכה במדליית זהב נוספת במשחה 100 פרפר, לאחר שסיים במקום הראשון עם תוצאה של 1.09 דקות.

קרבקוב הוסיף למאזנו עוד שתי מדליות כסף, האחת במקצה 50 מ' חתירה (בזמן של 27.77 שניות) והשנייה במקצה 50 מ' פרפר (בזמן של 29.90 שניות).

בכך, שחזר קבקוב את הישגיו בתחרות אליפות אירופה שהתקיימה בקיץ שעבר, שגם בה זכה ב-4 מדליות: שתיים מזהב ושתיים מכסף.

קרבקוב, נשוי ואב ל-2 ילדים וסב ל-4 נכדים, משמש כיום מאמן בבית הספר לשחייה דולפין עכו. הוא עלה מרוסיה לישראל לפני 21 שנה ומאז הספיק להשתתף ב-5 אליפויות אירופה וב-3 אליפויות עולם. במהלך הקריירה שבר 95 שיאים, זכה ב-112 מדליות אישיות באליפות הארץ בקטגוריות גיל שונות, היה 15 פעמים אלוף המכביה, קטף 9 מדליות באליפויות העולם ו-23 מדליות באליפויות אירופה.

בעברו גם אימן את נבחרות השחייה של רוסיה וקזחסטן.

קרבקוב: "אני מרוצה מאוד מההישגים שלי בתחרות אליפות העולם ומהעובדה שלמרות שהתבגרתי בשנה נוספת, הצלחתי לשמור על כושר ועל מעמדי בטופ העולמי. עבורי, הספורט הוא דרך לשמירה על חיים בריאים ואני מאחל לעצמי עוד הרבה שנים של השתתפויות בתחרויות בינלאומיות".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות