fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוחררו החשודים בניסיון אונס ותקיפה של הצעירה מכרמיאל

עורכות הדין סוזי קונינסקי ואליסה דריקר: "אנחנו מלוות את הצעירה בכל צעד ושומרות על בטחונה ומצבה הנפשי המורכב. שחרור הצעירים אינו פשוט לתפיסה עבורה אך אנחנו דואגות להסב לה בטחון בנסיבות שאינן פשוטות"
עוד אליסה דריקר מן ועוד סוזי קונינסקי - צילום פרטי

באירוע שהתרחש לפני כעשרה ימים נעצרו שני צעירים שהיו נתונים במעצר עד היום (שני). לאחר בחינת התיק על ידי הפרקליטות הוחלט כי בשלב זה של החקירה, אשר עדיין נמשכת, ניתן לשחרר את שני החשודים בתנאים מגבילים בדמוי מעצר בית והרחקה מהצעירה.

עו"ד אליסה דריקר מן: "בדגש כי החקירה טרם הגיעה לסיומה, כאשר יחידת פשעים כרמיאל החוקרת את האירוע ממשיכה בהתאם להנחיות הפרקליטות ובית המשפט להשלים את התמונה המלאה מערב האירוע".

עורכות הדין המייצגות את הנפגעת, סוזי קונינסקי ואליסה דריקר, מן אמרו לבלינקר כי הן אופטימיות וסומכות על היחידה החוקרת כי עושים כל שביכולתם להוציא את התמונה המלאה מערב האירוע: "אנחנו מלוות את הצעירה בכל צעד ושומרות על בטחונה ומצבה הנפשי המורכב. שחרור הצעירים אמנם אינו פשוט לתפיסה עבורה אך אנחנו דואגות להסב לה בטחון ככל שיכולות בנסיבות העניין אשר כלל אינן פשוטות".

עוד הוסיפו כי הן מקוות כי החקירה תוביל לכתב אישום וכי החשודים יתנו דין וחשבון על מעשיהם.

תחילתו של האירוע נחשף באמצעי התקשורת כי משטרת כרמיאל חוקרת ניסיון אונס של צעירה, וזאת למרות שלא הייתה כלל הודעה מטעמה לתקשורת.

האירוע התגלה כאשר צעירה כבת 18 התלוננה במשטרת כרמיאל לפני כעשרה ימים כי תושב העיר ותושב מג'ד אלכרום איימו על חייה, ביצעו בה מעשים מגונים וניסו לאנוס אותה.

בתלונתה טענה הצעירה כי תחילת הקשר בינה לבין צעיר בן 20 נוצר באמצעות האינסטגרם. השניים התכתבו לאחר מכן בווטסאפ. הצעיר לא גילה לה כי הוא תושב מג'ד אלכרום. בלילה שלאחר מכן הגיע החשוד ברכבו לפתח הבניין בו מתגוררת הצעירה, ביקש ממנה לרדת ולהצטרף לבילוי. היא ירדה התיישבה מבלי שסגרה את הדלת. בהמשך על פי עדותה, הצעיר הצמיד לגופה חפץ ואיים שיירה בה אם תנסה לברוח. הוא הורה לה לסגור את הדלת ונסע אתה עד לכפרו, שם פגש צעיר כבן 23 מכרמיאל. לדבריה השניים אחזו בנשק, ולאחר מכן חזרו לרכב ואז אחד מהם התיישב מאחוריה והצמיד את הנשק לגופה, ואילו השני התיישב בכיסא הנהג וכך נסעו לכרמיאל.

בתוך כך התקשרה אמה של הצעירה והשניים הורו לה להשיב לאם כי הכל בסדר. מאוחר יותר בתלונתה אמרה כי השניים איימו להרגה אם תסגיר אותם או תתלונן במשטרה.

מכאן הצעירים נסעו לאזור התעשייה שם השקו אותה באלכוהול לאחר שטפטפו אליו חומר נוזלי החשוד כסם. בהמשך לקחו אותה למבנה צדדי וביצעו בה מעשים מגונים.

הצעירה העידה כי היא השתוללה, צעקה והתנגדה בכוח, ורק לאחר זמן רב ובעקבות התנגדותה, הם פסקו ממעשיהם, נסעו לכיוון כרמיאל וליד ביתה הם השליכו אותה אל השיחים בצד הרחוב ונמלטו.

אחד השכנים ששמע את חריקת הבלמים של המכונית, ניגש למקום שם שמע את הצעירה בוכה וחבולה, הוא הזעיק את אמה שדיווחה למשטרה וגם הזמינה אמבולנס מד"א, שפינה אותה לבית החולים לקבלת טפול רפואי.

עורכות הדין סוזי קונינסקי ואליסה דריקר מן: "מדובר באירוע שבו צעירים ניסו לאנוס צעירה בת 18. הם פלשו לגופה, לנפשה, חדרו לתחום האינטימי ופצעו אותה. הצעירה אושפזה, נבדקה והחלה בשיקום. עם הגשת התלונה משטרת כרמיאל פתחה בחקירה".

מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה אשר עודנה מתנהלת בימים אלו. נעצרו שני חשודים, אשר נחקרו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות