fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוד או ניסיון דקירה על רקע לאומני?

דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות ניסיון שוד שבוצע בבית עסק בעיר כרמיאל
מתוך סרטון נסיון השוד -

ביום ראשון (אתמול) בשעות הצהריים המאוחרות נכנס צעיר לחנות מכולת שכונתית ברחוב הגליל, שלף סכין והתנפל בדקירות על המוכר. מצלמות האבטחה של קיוסק שכונתי בכרמיאל תיעדו את הרגעים המצמררים בהם דניאל לוין, בעל המכולת, הותקף על ידי מי שהתברר, לאחר שנתפס, כבן מיעוטים. הצעיר שלף סכין והחל לדקור את בעל המכולת.

בעל המכולת ניסה להתגונן מפני התוקף, ובמקביל הצליח לצאת אל הרחוב, כשהחשוד דולק בעקבותיו. במנוסתו נתקל המותקף באב ובתו והספיק להזהירם. האב הזעיק את המשטרה, ואז התוקף השליך את הסכין וברח.

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות ניסיון שוד שבוצע בבית עסק בעיר כרמיאל. במהלך החקירה נעצר החשוד והובא לתחנת המשטרה לחקירה".

מתוך מספר תגובות ברשת, וכן דיווח שהגיע מתושב שראה ושמע את החשוד במנוסתו צועק "אללה וואכבר" עלה חשד כי לא מדובר בניסיון שוד אלא בניסיון פיגוע על רקע לאומני.

היום (שני) נמסר ממשטרת ישראל: "החשוד עצור ויובא היום בפני שופט. מחומר החקירה שבידינו לא עולה חשד לאירוע לאומני. לא תואם את חומר הראיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות