fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת האלכוהול הרמיטאז' של חסן אירני מנהריה כובשת את ישראל

חלום ישן של אביו של חסן אירני מנהריה, הופך בימים אלה לרשת חנויות ענפה, כשהחזון הוא שעד שנת 2025 יפתחו 50 סניפי הרשת בכל הארץ
חלום שהפך למציאות. צילום: רשת הרמיטאז'
חלום שהפך למציאות. צילום: רשת הרמיטאז'

לפני שמונה שנים, בשנת 2011, הגשים איש העסקים זיקי איראני מנהריה חלום ישן שלו, לפתוח חנות אלכוהול ופתח את החנות הרמיטאז' בעין המפרץ. כשהחנות רק נוסדה, היא הייתה בגודל של 120 מטרים עם מגוון מצומצם של מותגי שתיה חריפה. אירני נהנה מכל רגע בחנות ולא חשב להתרחב, אך כשבנו חסן איראני הגיע לגיל 20, הוא החליט לקחת את החנות תחת חסותו ומשם הכל היסטוריה – שמונה שנים אחרי ורשת הרמיטאז' בדרך להיות אחת הרשתות המשפיעות והגדולות בישראל.

בתחילת דרכו של חסן בחנות הוא יצר מגוון רחב של מבצעים ופעילויות,הגדיל את מגוון האלכוהול ושם דגש מיוחד על רמת השירות. לאחר כחצי שנה, החליט להרחיב את החנות ושכר חנות צמודה לחנות הקיימת ובעזרת האדריכל האיטלקי מיקלה סימאונה,בנה את חנות האלכוהול היפה ביותר בישראל.

מותג שמתרחב במהירות שיא
מותג שמתרחב במהירות שיא

הוא זיהה את צרכי הלקוחות והבין שהרמיטאז' חייבת להפוך למעין 'מוקד עליה לרגל' לחובבי המשקאות, וחמש שנים אחרי הקמת החנות הראשונה ע"י האב, חסן מחליט לפתוח את הסניף השני, הפעם במרכז הקונגרסים בחיפה. סניף יוצא דופן בגודל של אלף מטרים עם מבחר המשקאות הגדול ביותר בישראל ובהשקעה של שמונה מיליון שקלים. גם על הפרויקט הזה היה אחראי האדריכל מיקלה סימאונה בפרויקט מדהים ועוצר נשימה. השיש, הנגרות, התאורה, כולם הגיעו מרחבי העולם כדי לייצר חנות סופר מיוחדת.

את זוהר שינפלד (28), סמנכ"ל הרשת, הכיר אירני עוד בילדותו. שני החברים גדלו יחד בשכונה בנהריה, למדו יחד בבית הספר והיו החברים הכי טובים. כששינפלד הגיע לחופשה בארץ אחרי מספר חודשים באמסטרדם, ביקש ממנו אירני להישאר ולנהל איתו את הרשת. מאז, הם רצים יחד למרחקים ארוכים, ומתכננים לפתח את הרשת ל-50 סניפים בפריסה ארצית ולשם כך פיתחו תכנית זכיינות ייחודית לרשת.

שינפלד מספר על ההתרחבות המהירה של הרשת "כדי להגשים את חזון ההתפתחות שלנו, זיהינו כי עקב היקף העבודה הגדול הנדרש לתפעול החנות, אין מקום בכל עיר לחנות בגודל של אלפי מטרים אבל היה לנו חשוב מאוד להביא את בשורת המחירים בשוק האלכוהול וכמובן את סטנדרט השירות שלנו לכלל הערים בישראל. לכן, כראיה אסטרטגית לעתיד, הקמנו שתי רשתות בת: "הרמיטאז' אקספרס" ו "הרמיטאז' סיטי".

עוד הוא אומר "סניפי האקספרס ממש לוקחים את החוויה של הרמיטאז' ומכווצים אותה למקום של 250-300 מטר בדגש על מגוון משקאות רחב ושירות ברמה הגבוה ביותר. כשאנשים נכנסים לסניף הם שואלים "מה, זה אקספרס?"

השנה נפתחו סניפי אקספרס בקריית אתא, נצרת עילית והחל מהשבוע הבא – גם בכרמיאל, שינפלד מגלה לנו כי בשנת 2020 הרשת מתכננת להקים חמישה סניפי אקספרס בערים נבחרות בארץ.

סניף חדש בהקמה. מרגש!
סניף חדש בהקמה. מרגש!

בנוסף לרשת האקספרס, הקימו השנה השניים גם את מותג "הרמיטאז' סיטי", סניפים הבנויים לצרכי היום יום של העיר ומשלבים את המגוון הרחב והמחירים הזולים של הרמיטאז' בתחום האלכוהול ומצד שני כל מה שתצטרכו כדי לעבור את היום שלכם. החל ממוצרי ניקיון וטואלטיקה, מוצרי מזון לבית, מוצרים חד פעמיים ואפילו אביזרים לסלולר. שני הסניפים הראשונים נפתחו לאחרונה, האחד בנהריה והשני בצומת עלומות בפורייה.

"עקב הביקוש הרב, סניפי הסיטי בסוף כל התהליך יהיו במרכז הרשת. אנחנו מתכננים בשנת 2020 לפתוח 10 סניפי סיטי ועד שנת 2025 המספר כבר צריך להיות קרוב לחמישים". אומר שינפלד.

הרמיטאז' סיטי. כל מה שאתם צריכים בעיר
הרמיטאז' סיטי. כל מה שאתם צריכים בעיר

ואם כל זה לא מספיק, בימים אלה הרמיטאז' בונה סניף ראשון במרכז הארץ, בראשון לציון, הממוקם מאחורי הסינמה סיטי, שגודלו 950 מטרים. לטענתם, הסניף יגדיר מחדש את חווית תרבות קניית האלכוהול במרכז, כשבסניף יתקיימו סדנאות מיוחדות עם שגרירי המותגים מהארץ ומהעולם, ובנוסף, יהנו לקוחות המתחם מלאונג' פרטי אותו יוכלו לשכור עבור אירועים פרטיים.

כיום, חברים במועדון הלקוחות של הרשת כ – 50,000 לקוחות, שנהנים מפעילויות, סדנאות וכמובן ממחירים אטרקטיביים בלעדיים לרשת.

החודש, ייהנו הצרכנים ממסיבה אחת גדולה של מבצעים, כשהרשת חוגגת שמונה שנים, ובימים שלישי עד חמישי השבוע (3-5.12) יהנו הלקוחות ממבצעים על למעלה מחמישים מוצרים. בנוסף, עם פתיחת הסניף החדש בכרמיאל, יהנו בין התאריכים 17-19 לדצמבר מקרנבל פתיחה חגיגי, דוכני טעימות וכמובן ממבצעי חנוכריסמס, המשלבים את חגיגות חג החנוכה, חג הכריסמס ואת ליל הסילבסטר הנוצץ.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות