fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק לרקוד: ענבל חסון רוקדת גם בחדר הלידה

היא רוקדת מגיל שש. בגיל 24 הקימה את "סטודיו ענבל חסון" לריקודים בנהריה, ובשנים האחרונות מובילה את קבוצת המעודדות הרשמית של עירוני נהריה
רק לרקוד. ענבל חסון. צילום: לימור נג'ר

כבר בהיותה ילדה, מצאה ענבל חסון (35) מנהריה את אהבתה לעולם הריקודים. ואם תשאלו אותי, היא רקדנית מבטן אמה, אחרת איך אפשר להסביר את אימפריית הריקודים שבנתה בעשר אצבעות, ואת קהל המתאמנות הנאמנות המלוות אותה כבר שנים, בסטודיו שהקימה בנהריה?

חסון, נשואה לאיציק, ולזוג שלושה ילדים. היא גדלה כבת יחידה בין שני אחים, ותמיד היתה הכוכבת בבית. עכשיו בנותיה הן הכוכבות שרוקדות ומאירות את ביתם, ולאחרונה אף ילדה את בנה השלישי. "הריקוד בשבילי הוא אויר לנשימה. חמצן". היא מתארת את חיבתה הרבה לריקוד. "אין יום שאני לא רוקדת או מלמדת ריקוד. אפילו דקה לפני הלידה רקדתי. מהרגע הראשון שגיליתי את עולם הריקודים נדבקתי בחיידק. זה היה בגיל שש כשהצטרפתי לחוג ריקוד וכבר מהשיעור הראשון ידעתי שאני אגדל ואכנס לעולם הזה".

את סטודיו הריקודים בנהריה הקימה לפני יותר מעשור, כשהיתה רק בת 24.

"הסטודיו היה החלום שלי" היא מספרת "אמנם היו קצת חששות, כמו בכל הקמה של עסק חדש, אבל נכנסתי לעסק עם בטחון והמון אהבה. כשאתה אוהב משהו אתה נותן את כל כולך להצלחה, וכך אני מנהלת את הסטודיו עד היום. השנה התרחבנו ופתחתי מתחם חדש בצמוד לסטודיו הקיים. בסטודיו החדש נפתח מסלול תחרויות היפ הופ לגילאי 8-18 ועוד חוגים לנשים למנוי הכל כלול. החודש גם נפתחת סדנת חיטוב והרזיה נוספת לנשים, עם אימונים בתוך הסטודיו ומחוצה לו, תפריט תזונה לכל מתאמנת, שקילות ומדידת היקפים, כך שבמשך 16 מפגשים, כל אחת תוכל לעבר שינוי מהותי, והכל במסגרת הסטודיו שלי".

כבר שנים שחסון מובילה אחריה עדת מתאמנות, מגיל הגן ועד הגיל השלישי. בכל שנה מקיימת חסון מופע ריקודים ענק, לכל הגילאים, בהיכל התרבות בנהריה. מופע גדול אליו שואפת להגיע כל אחת מרקדניות הסטודיו. בימים אלה ההרשמה לקבוצות הרקדנים והרקדניות בעיצומן, ולדברי חסון, זו הולכת להיות אחת השנים היפות והאקטיביות ביותר בסטודיו ענבל חסון.

ואם זה לא מספיק, לפני מספר שנים הקימה את קבוצת המעודדות של עירוני נהריה בכדורסל ויצרה סטנדרט חדש של ביצועים ייחודיים על המגרש הספורטיבי, כשהיא מעוררת גאווה בעיר גם בתחום הזה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות