fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: האלימות הקשה של קריזמו

הזמר והיוצר 'קריזמו' החליט לצלם סרטון בו הוא נראה לאחר מריבה עם סימנים קשים על הפנים במטרה להעביר מסר חשוב לכולם
קריזמו | צילום עומרי אבוחצירה
קריזמו | צילום עומרי אבוחצירה

הזמר 'קריזמו' ממעלות, החליט לא לשתוק וצילם סרטון למען המטרה החשובה "לא נשתוק על אלימות כלפי נשים".

קריזמו, איך עלה הרעיון לסרטון?

"אי אפשר להתעלם מהמציאות שלנו, אלימות נגד נשים פוגשת אותנו בכל רגע בחיים: במהדורת החדשות, בעיתונות, בסיפורים שאנחנו שומעים מקרובינו. ישנם מקרים מדווחים ומקרים שלא מדווחים, אבל יש מכנה משותף לכל אותם המקרים עצם זה שהם הפכו לשיח כזה גדול ומשמעותי בעולם שלנו שמצביע על כך, שהתופעה השלילית הזאת גדלה בקצב מהיר ושיש לעצור את זה, אחרת יהיה מאוחר כמו הרבה מהמקרים שאנחנו שומעים על נשים שנרצחו בידי קרוביהם, יש לא מעט נשים ששותקות על הסבל והכאב שלהן בעקבות האלימות שהן חיות כל יום בחייהן.

"הסרטון בא להיות הפה של אותן נשים שחיות בצל הפחד והאלימות ואין להן אפשרות לשנות את המצב, הצעקה הזאת חייבת להישמע עבורן, חשבתי אם יש משהו שאוכל לעשות בנושא על מנת להעלות את המודעות לנושא האלימות כלפי נשים לחזק ולהדגיש זאת במשפט אחד שמסכם את כל הסרטון – 'גבר אמיתי לא מרים ידיים' , אני מאמין שרוב האנשים מזדהים, מבינים וחושבים שדי לאלימות הזאת ושכולנו אפס סובלנות לאלימות כלפי נשים.

"הצלם והחבר המדהים בשם עומרי אבוחצירא שצילם וערך והחברה הטובה בשם עדי דדון שאיפרה אותי עם צלקות כדי להמחיש את המצב בצורה הטובה ביותר שיכולנו. אני מקווה שהסרטון יגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים וכולי תקווה שתופעת האלימות כלפי נשים תיפסק."

לצפייה בסרטון של קריזמו – לחצו כאן!

 

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות