fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיק בוקסינג: דניז סרבריאנקוב ממעלות זכתה ב-2 מדליות בתחרות גביע אירופה

הישג מצוין ללוחמת הקיק בוקסינג הצעירה, דניז סרבריאנקוב (10) ממעלות, שקטפה 2 מדליות: אחת מכסף ואחת מארד, בתחרות גביע אירופה בקיק בוקסינג, שהתקיימה בקרואטיה.
דניז סרבריאנקוב
המאמן דוד רמון עם החניכה דניז סרבריאניקוב, על הפודיום

הישג מצוין ללוחמת הקיק בוקסינג הצעירה, דניז סרבריאנקוב (10) ממעלות, שקטפה 2 מדליות: אחת מכסף ואחת מארד, בתחרות גביע אירופה בקיק בוקסינג, שהתקיימה בקרואטיה.

דניז, חניכה במועדון של המאמן דוד רמון, יצאה במסגרת משלחת של 48 ספורטאים, שייצגה את ישראל בתחרות. בראש המשלחת עמד המאמן הבכיר דוד רמון, המחזיק גם בתפקיד מנכ"ל התאחדות הקיק בוקסינג בישראל, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל ושופט בינלאומי.

מדובר בתחרות איכותית ורבת משתתפים שהתחרו במספר קטגוריות. בסיכום הכללי, דורגה נבחרת ישראל במקום השמיני לאחר שרשמה מאזן מרשים של 37 מדליות: 6 מזהב, 14 מכסף ו-17 מארד.

דניז סרבריאנקובהמאמן דוד רמון עם החניכה דניז סרבריאניקוב, על הפודיום

דניז סרבריאנוב, התחרתה, כאמור, בשתי קטגוריות וזכתה בשתי מדליות: מקום שני ומדלית כסף בקטגורית משקל 55 ק"ג, ומקום שלישי ומדלית ארד בקטגורית משקל 50 ק"ג.

רמון: "אני גאה בחניכי הנבחרת שלנו על ההישגים. הם נלחמו כמו אריות והפגינו יכולות מצוינות וטכניקות מעולות. התחרויות נחלקו ל-2: תרגילים על המזרן וקרבות זירה, כשבכל יום, היו מספר תחרויות, כך שמדובר בתחרות קשה שמצריכה הכנה טובה, כושר גופני משופר וחוסן מנטאלי. הנבחרת שלנו מעורבת ומורכבת מכל המגזרים, בנים ובנות, והיחסים ממש מצוינים. יש פרגון הדדי ואנחנו כמו משפחה אחת גדולה. אני שמח שייצגנו את ישראל בכבוד רב ומברך את חניכי הנבחרת על ההישגים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות