fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקסינג: דניז סרבריאנקוב ולוטם פראנג'י זכו באליפות ישראל

3 חניכים של המאמן דוד רמון השתתפו באליפות ישראל. שתיים מהן סיימו עם תואר אלופת ישראל. הנציג השלישי, ליאם ניאקן, עלה גם הוא על הפודיום כשסיים במקום השני
חבורת צמרת. המאמן דוד רמון עם דניז סרבריאנקוב, לוטם פראנג'י וליאם ניאקן
חבורת צמרת. המאמן דוד רמון עם דניז סרבריאנקוב, לוטם פראנג'י וליאם ניאקן

שלושה חניכים מנבחרתו של המאמן הבכיר לאומנויות לחימה, דוד רמון מכפר ורדים, השתתפו באליפות ישראל בקיק בוקסינג, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון במעלות. כל השלושה העפילו לשלבי הגמר, הישג מרשים למדי, כששתיים מהן אף קוטפות את המקום הראשון ומוכתרות לאלופת ישראל לשנת 2019.

לוטם פראנג'י (10) ממושב מעונה, זכתה במקום הראשון בקטגורית לאו קיק במשקל +44. דניז סרבריאנקוב (10) ממעלות, שהתמודדה בקטגורית 1K, במשקל +44, סיימה גם היא במקום הראשון. הנציג השלישי, ליאם ניאקן (10) ממושב עבדון, שהתמודד בקטגורית לאו קיק במשקל עד 28 ק"ג, סיים במקום השני.

באליפות השתתפו כ-200 ספורטאים וספורטאיות מ-20 מועדוני קיק בוקסינג.

המאמן הבכיר והשופט הבינלאומי דוד רמון, בירך את חניכיו על ההישגים וסיכם: "כל הישג הוא מרגש, ושימח אותי מאוד לראות שכל הנציגים שלנו שהשתתפו באליפות, קצרו הצלחה ונקראו לעלות לפודיום המנצחים. הכל עניין של השקעה והתמדה ותוצאה של טיפוח ושיפור היכולות האישיות של כל חניך וחניכה".

חניכיו של המאמן דוד רמון מתאמנים במתחם הקאנטרי בכפר ורדים, כשכל המתקנים: חדר כושר, בריכה וחדרי אימונים, עומדים לרשותם במהלך כל השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות