fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאלים אל דאגה, יש קייטנות בפסח

בהיעדר ממשלה, עיריית כרמיאל ומינהל החינוך, באמצעות רשת המתנ"סים ובשיתוף הנהגת ההורים יזמה שלוש תוכניות לקייטנות פסח שייתנו מענה חלופי לתלמידי העיר
קייטנות פסח בכרמיאל
מתוך: פיקוויקי

אחרי שנה וחצי בלי ממשלה ובחירות חוזרות ונשנות, התקציבים שמופנים לרשויות המקומיות ולמשרדי הממשלה השונים פוחתים ואף נעלמים, כאשר בסופו של יום, האזרח הקטן משלם את המחיר. כך, בשנת הלימודים תש"פ, לא יתקיים בית הספר של החגים, יוזמה משותפת של משרד האוצר ומשרד החינוך, שעיקרה תוספת ימי לימודים בחופשים של חנוכה ופסח לתלמידי הגנים וכיתות א'-ג'.עיריית כרמיאל- מינהל החינוך, באמצעות רשת המתנ"סים ובשיתוף הנהגת ההורים יזמה שלוש תוכניות, קייטנות פסח בכרמיאל שייתנו מענה חלופי לתלמידי העיר, בהיעדר ממשלה.

במתנ"ס רבין יופעל המחנה הספורטיבי, שיכלול מגוון פעילויות ספורט בחלוקה לשכבות גיל. הגדה של קייטנה, שתכלול פעילויות בישול לפסח, פעילויות אתגריות, חווידע ויצירה, תופעל במתנ"ס מרכז. קייטנות בפסח לגני הטרום חובה והחובה יופעלו במבנים של גני העירייה, מתוך מחשבה שהילד יהיה במקום שמוכר לו. השיבוץ בגנים תלוי בשיקולי מערכת ונתוני ההרשמה.

כל קייטנות פסח בכרמיאל יופעלו על ידי מדריכים מקצועיים ומדריכים צעירים, על פי דרישות הרישוי של משרד החינוך, ההרשמה כרוכה בתשלום סמלי, שנע בין 300-480 שקלים לילד, על פי הקייטנה אליה יירשם.

ברשת המתנ"סים בכרמיאל מדווחים על היענות מרשימה להרשמה לקייטנות, ומדגישים כי מספר המקומות מוגבל, ולכן מומלץ להקדים ולהבטיח את מקום ילדכם. משה קונינסקי: "אני שמח שהצלחנו למצוא פתרון ראוי לילדים ולהורים בשיתוף פעולה של כל הגורמים. אני רוצה להודות לכל השותפים והיוזמים ולאחל בהצלחה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות