fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיגל 2019: המאסטרו חזר לבמה

מופע הילדים הוותיק שוב מקבץ על במה אחת את כל הכוכבים העדכניים, ומעביר מסר חינוכי לדור הצעיר. הפינאלה: צביקה פיק, זמר, יוצר ומלחין מהגדולים בישראל, חוזר להופיע
כל הכוכבים על במה אחת צילום: אורית פניני

פליי פסטיגל – 2019

היו ונהנו: זיו ורומי פרבר

הוא איתנו כבר 39 שנים וכמו יין, עם הזמן הוא רק הולך ומשתבח. הפסטיגל – מופע הילדים הוותיק, משתדרג משנה לשנה וגם הפעם מביא לנו זמרים וכוכבים עדכניים. המופע כולל תרגילי אקרובטיקה, ריקודים סוחפים, בשילוב פעילות אינטראקטיבית עם הקהל, וכמובן את הכוכבים הגדולים כמו: איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, יונתן מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, גפן ברקאי, אנה זק, קווין רובין ועוד. עבור חלקם, מדובר בהופעה ראשונה על במת הפסטיגל. אז עומר אדם, כוכב העונה שעברה לא נמצא, אבל היי, קיבלנו את הגרסה ההיסטרית הנשית – עדן בן זקן, שמרטיטה בשירה מלהיבה ומפזזת על הבמה באנרגיות גבוהות. לצידה, הזמר העולה איתי לוי, שכמו בשירו המפורסם "מסיבה בחיפה", פתח את הופעת הבכורה שלו בפסטיגל בעיר הכרמל. גם קווין רובין, כוכב רשת, שעשה בשנה האחרונה קפיצה מקצועית אדירה למסך הגדול (סרט קולנוע) ולמסך הקטן (מנחה בנינג'ה קידס ישראל), נמצא שם וכובש עוד במה.

גם הפעם, בחר הבמאי חנוך רוזן, לגבש תסריט שמעביר מסר עבור דור העתיד. פליי פסטיגל מספר על חבורת נערים שנשאבים לתוך משחק מוסיקלי המאפשר לך להיות מי שאתה ולעשות מה שאתה רוצה: לשיר, לרקוד, להתלבש כמו כוכב ולהופיע בפני קהל. אלא שמנהלת החברה שפיתחה את המשחק דורשת כסף עבור השימוש במשחק, והנערים כמובן מתנגדים. המסר החשוב שמועבר לצופים הוא שיש מציאות מעבר לעולם הוירטואלי, וכשמכבים את המסך צריך להתמודד גם מול האתגרים של החיים האמיתיים.

המסר מיועד לדור הצעיר, שמרותק כיום לתוך צגי הטלפון ולמסכי המחשב וצולל לתוך עולם וירטואלי, ומהווה תזכורת לחיים שמחוץ למסך.

ואיך אפשר בלי המאסטרו, צביקה פיק, שחזר לראשונה לבמה מאז אפריל 2018. פיק, שעבר אירוע מוחי, עבר תהליך שיקום ארוך ומורכב והופיע לראשונה בפרימיירה של מופע הפסטיגל שנערך במרכז הקונגרסים בחיפה.

מופע הילדים כולל כמה מלהיטיו של פיק לאורך השנים.
לסיכום: מופע מושקע, מהנה וסוחף. מומלץ בחום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות