fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביצוע חדש של "עם אחד שיר אחד", שראובן מלאך הפיק ומקווה באמצעותו לאחד העם

למרות המגבלות בתקופת הקורונה, החליט עו"ד ראובן מלאך ומנהל הקונסרבטוריון בכפר ורדים, לעשות מעשה ולהקליט בנוסח מיוחד את "עם אחד שיר אחד", כדי לנסות להביא אחדות, רעות וסולידריות בעם.

ראובן מלאך מכפר ורדים בעל משרד עורכי דין בנהריה, בעל דוקטורט במוזיקה והמנהל והמנצח של תזמורת נהריה ושל הקונסרבטוריון בכפר ורדים, החליט לנצל את תקופת הקורונה ולנסות ולהגשים חלום שהינו מטפח תקופה ארוכה.

השיר "עם אחד שיר אחד" נכתב ע"י אלון אבידר ללחן של דוד קריבושי בשנת 1985. ביצעו את השיר בהתנדבות כוכבי זמר גדולים מאותה התקופה והמטרה היתה איסוף כספים לארגונים של בעלי צרכים מיוחדים.

מלאך אינו אדם שגרתי ואפשר להבין זאת מהשילוב של שני התחומים שבהם הוא עוסק וגם לא נותן לי לשכוח שהוא גם נהג אוטובוס לעת מצוא.

הרעיון לבצע את השיר בביצוע תזמורתי, מקנן בליבו תקופה ארוכה עד שיצא לפועל בימים אלה 35 שנה לאחר שבוצע לראשונה.

מאסטרו ראובן מלאך מספר על ההפקה

מלאך: " זה כל כך פשוט לגלות סבלנות, לכבד את האחר, לוותר ואם צריך לעבור הלאה. זה גם עושה טוב על הנשמה לנותן ורק כך נוכל ליצור לעצמנו עולם טוב יותר. נקי וחף".

מלאך מוסיף: " צרפנו נגנים מוכשרים מכל רחבי הארץ שהשתלבו עם התזמורות ואחד הקוריוזים לגבי התזמורת הוא שבטרומבון מנגנים סבא, בן ונכד מקרית אתא".

עוד מוסיף מלאך: " איתרא מזלי והצלחתי למצוא שלושה זמרים מדהימים, שייצגו שלושה זרמים: חילוני, חרדי וערבי והשיר תורגם גם לערבית ומושר בעברית ובערבית".

ומסיים מלאך: "הזמרים השרים את השיר: זיו בן שמחון המלמד מוזיקה בקוסרבטוריון בכפר ורדים מייצג את הזרם החילוני, אליאס ג'וליאנוס מחיפה המייצג את הזרם הערבי ואלירן אלבז ירושלמי חוזר בתשובה המלווה עצמו בבוזוקי ומייצג את הזרם החרדי".

מספרת רונית מלאך רעייתו של ראובן

רעייתו של ראובן רונית מלאך: "עוד הגשמת חלום של האיש שאיתי…, לפעמים חלומות מתגשמים והלוואי שהחלום של אחדות ואהבת חינם, יתגשם גם במעגלים רחבים יותר ובתקווה בכל החלקים של אזרחי ישראל".

מוסיפה רונית ואומרת: "גאה בראובן ובכוחותיו ללכת בדרכו, למרות כל המכשולים".

ברכת ראש המועצה כפר ורדים

אייל שמואלי ראש המועצה המקומית כפר ורדים מברך: "מעבר למילת תודה למאסטרו ראובן מלאך וקונסרבטוריון כפר ורדים, כל מילה תהיה מיותרת".

ברכת רובי ריבלין נשיא המדינה

נשיא המדינה רובי ריבלין מברך: "אני מודה לך ששיתפת אותי בסרטון המקסים של כל המוזיקאים המוכשרים הללו, בימים אלה יותר מתמיד מוזיקה מחברת בין אנשים ועושה לכולנו טוב על הלב".

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות