fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פועל זר קפץ מקומה שלישית בכרמיאל

פועל שהגיע מסין לכרמיאל ושוהה בארץ באופן לא חוקי מזה כשלוש שנים נבהל מביקורת של רשות האוכלוסין וההגירה וניסה להתחמק.זה הסתיים בחבלות בגפיים ובפינוי לבית החולים
איחוד והצלה צילום אילוסטרציה באדיבות איחוד והצלה

פועל שהגיע מסין לכרמיאל שוהה בארץ באופן לא חוקי מזה כשלוש שנים נבהל מביקורת של רשות האוכלוסין וההגירה וניסה להתחמק. זה הסתיים בחבלות בגפיים ובפינוי לבית החולים.

ביום שני השבוע, הגיעו אנשי רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים לדירה בקומה השלישית בבניין מגורים בשכונת גבעת רם, שם על-פי מידע שהיה בידיהם שהו פועלים סינים העובדים בארץ באופן לא חוקי. אחד הפועלים, שוהה מזה כשלוש שנים בארץ, ככל הנראה ללא אשרות שהייה. הוא יצא מהחלון באחד החדרים במטרה להתחמק מאנשי הרשות וקפץ. גג רעפים במבנה שמתחתיו ריכך מעט את הנפילה, ומשם התגלגל הפועל ונפל למטה. כתוצאה מהקפיצה נפגע בגפיו.

למקום הוזעקו צוותים רפואיים. הראשון להגיע היה כונן איחוד הצלה, ישראל ליכטנשטיין, שהעניק לנפגע עזרה ראשונה. ״קיבלתי קריאה על נפילה מגובה רב, כשהגעתי למקום הבחנתי בפצוע השוכב על הכביש ונאנק מכאבים. הוא היה בהכרה מלאה כל העת והתלונן על כאבים עזים. הצלחנו לתקשר בעזרת אחד מחבריו, גם הוא פועל סיני שתרגם את הדברים. הענקתי לפצוע טיפול ראשוני עד לבואם של צוותי רפואה נוספים״.

הפועל פונה למרכז הרפואי רבקה זיו בצפת כשהוא סובל מחבלות ברגליו, מצבו הוגדר בינוני ולא נשקפה סכנה לחייו. בזמן הטיפול בצעו אנשי רשות האוכלוסין וההגירה מעצר ותשאול של פועלים נוספים ששהו במקום. גם הם וגם הפצוע צפויים לעמוד לדין אם ימצא כי אכן שהו באופן לא חוקי.

תגובת רשות ההגירה: "מדובר בפעילות אכיפה במהלכה התבקשו שני עובדי בניין מסין להזדהות. תוך כדי פעולת הזיהוי הבחינו באדם שלישי הקופץ מהחלון של הדירה. הנסיבות מצערות ועם זאת, אין לקשור בין נסיבות אלה לבין פעילות של גורמים ממשלה לאכיפת החוק".

באדיבות: זהר.נט

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות