fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקומות ראשונים לשייטים מעכו בתחרות ארצית

הבוקר התייצבו השייטים הצעירים עם הגביעים בידם בלשכתו של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי
שייטי עכו עם שמעון לנקרי
השייטים הצעירים עם לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)
שייטי עכו עם שמעון לנקרי
השייטים הצעירים עם לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)

הישגים נאים לשייטים מעכו: אביב מלכה ועילאי עטלן, תלמידי כיתה ו' בבית הספר אשכול זכו במקום הראשון בתחרות ארצית של אליפות בתי ספר ימיים. השניים חתרו בקייאק זוגי וגברו על המתחרים האחרים. בתחרות השתתפו כ-400 תלמידים מבתי הספר ברחבי הארץ. התלמידה מיתר חמו (ז') מחטיבת הביניים עלייה שנייה זכתה במקום השני בקטגוריית חתירה בקייאק יחיד והיא הוכתרה כסגנית אלופת הארץ.

הבוקר שלישי התייצבו השייטים הצעירים עם הגביעים בידם בלשכתו של ראש העיר עכו שמעון לנקרי וקיבלו את ברכתו על הישגיהם היפים. בפגישה השתתפו גם ראש מנהל החינוך אורית אסייג, מנהל המרכז לחינוך ימי בעכו אליעזר מורנו ומחנכות התלמידים. לנקרי אמר לתלמידים כי הוא גאה בהם, והוא אף ישמח מאוד אם ישקיעו בענף הספורט ואולי יצליחו להגיע לאולימפיאדה. "אין ספק שאתם ספורטאים מצטיינים", אמר לנקרי לתלמידים, "והבאתם כבוד וגאווה לעיר עכו". מורנו ציין, כי מדובר בהישגים בולטים של תלמידי עכו הזוכים במהלך ימות השנה לליווי מקצועי של המורים למרכז חינוך ימי בעכו. "התלמידים הוכיחו יכולות אישיות גבוהות ואנו פתחנו את השער לים לכל מי שרוצה", הוסיף מורנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות