fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעוררו: ניצחון ליגה שלישי ברציפות להפועל עכו

הבוקר (חמישי) הפועל עכו קיימה משחק אימון בביתה וניצחה 0:1 את בני סכנין. עכו הייתה עדיפה עם האורחים מליגת העל במהלך המחצית הראשונה אבל לוח התוצאות הראה 0:0. במחצתי השניה עכו הצליחה לתרגם אתה יתרון שלה במגרש גם ללוח התוצאות, כאשר עלתה ליתרון 0:1 משער של המגן דיא לבאבידי.

ניצחון ליגה שלישי ברציפות

לך תבין את הפועל עזריאלי עכו. 3 ימים בלבד אחרי ההדחה המביכה מגביע הטוטו בעקבות הפסד בית לאחי נצרת (2:1), יצאה הקבוצה למשחק חוץ בשישי שעבר נגד הפועל פ"ת וחזרה משם עם ניצחון גדול, 1:3, שהקפיץ אותה למקום השני בטבלת הליגה הלאומית.

זה לא היה רק הניצחון עצמו, אלא גם היכולת הטובה, שרק ממחישה את חוסר היציבות של הקבוצה מאז תחילת העונה, שלצד משחקים מהנים מציגה גם משחקים רעים.

brankomicaelovitz
שער שני, ניצחון שלישי. ברנקו מיכאלוביץ' מהפועל עכו מתחיל לפרוע שטרות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שלומי דורה: "כיף לצאת ככה לפגרה. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, ולא היה חסר הרבה שהתוצאה היתה גבוהה יותר. הניצחונות האחרונים שלנו מכפרים על אובדן הנקודות במשחקי התיקו נגד רמת השרון ואחי נצרת, אבל בסך הכל אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות שלנו. סימנו וי במגרש קשה ואנחנו כבר עם הפנים קדימה. נתארגן ונתכונן היטב בפגרה כדי לחזור מוכנים וחדים יותר בהמשך".

דורה גם התייחס לחוסר היציבות ביכולת הקבוצה כשאמר: "כל משחק נתון לגופו. לפעמים יש לנו תקופות טובות ולפעמים פחות טובות. מבחינתי, מה שחשוב זה מבחן התוצאה".

הליגה הלאומית תצא כעת לפגרה בת 3 שבועות והיא תתחדש רק ב-21.10, כשהפועל עזריאלי עכו תארח בביתה את הפועל עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות