fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו פיגרה, השלימה מהפך וניצחה

עידו אקסברד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה שמרה על מקומה בראש טבלת הליגה הלאומית, אחרי ניצחון חוץ על הפועל רמת השרון, 1:2. בדקה ה-41 נקלעה עכו לפיגור, 1:0, וגם איבדה זמנית את המקום הראשון לטובת מכבי נתניה, אבל צמד שערים של החלוץ עידו אקסברד בדקות 65 ו-77, סידר לה מהפך נעים בדרך לניצחון, 1:2.

אקסברד: "במחצית הראשונה לא היינו כל כך טובים וגם נענשו בשער. במחצית השנייה השתפרנו, כבשנו והשגנו ניצחון חשוב, בעיקר לאור העובדה שקבוצות אחרות שנמצאות אתנו בצמרת איבדו נקודות. אני שמח שחזרתי לכושר והבקעתי. במחזור הקרוב מצפה לנו משחק צמרת נגד מכבי נתניה וחשוב שננצח בו כדי שנוכל לפתוח פער. לקהל שיגיע מצפה משחק קצבי והתקפי בין שתי הקבוצות הכי טובות והכי פוריות בליגה. מבחינתנו, חשוב מאוד שנמשיך בקצב צבירת הנקודות ושתהיה לכך המשכיות".
הנהלת הקבוצה יצאה במכירה מוקדמת לקראת מפגש הפסגה בין עכו לשנייה בטבלה, מכבי נתניה (יום שני, 2.1, שעה 19:00). המכירה תתקיים בקופות האצטדיון ביום שישי (בין השעות: 10:00 – 13:00), יום ראשון (בין השעות: 10:00 – 13:00) וביום המשחק (שני), החל מהשעה 17:00. כרטיס למבוגר יעלה 50 שקלים, וכרטיס נוער וחיילים: 25 שקלים.

עידו אקסברד (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עידו אקסברד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ערב משחק העונה, מדורגת עכו במקום הראשון בפער של 3 נקודות מנתניה. ניצחון נתנייתי, ידיח את עכו מהפסגה, שכן לנתניה הפרש שערים עדיף. בעכו מצפים לקהל רב שיגיע למשחק ומקווים שמזג האוויר החורפי ישתפר.

בהגרלת גביע המדינה נקבע, כי הפועל עזריאלי עכו תארח את בני יהודה ת"א (יום שישי, 6.1, שעה 14:00).

ביום ראשון השתתפה הקבוצה בטקס המסורתי של הדלקת נרות לרגל חג החנוכה. באירוע השתתף גם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שלצד הברכות המסורתיות גם איחל לחגוג בסיום העונה עם הקבוצה את חזרתה לליגת העל.

כניסתה של הפועל ת"א להליך פירוק, משפיעה גם על עסקת הבלם אדי גוטליב, שנמכר לפני שנתיים לקבוצה האדומה תמורת מיליון שקלים. עיריית עכו, שהובילה אז את מהלך המכירה, הסכימה לפריסה של 36 תשלומים בסך 28 אלף שקלים בחודש. עד כה, מחצית מסכום המכירה התקבל. עתה, לא ברור אם העסקה תוכל להתממש במלואה.

מעיריית עכו נמסר: "העירייה תנהג כמו כל הנושים ותבחן את ההיבטים המשפטיים העומדים לרשותה על מנת לגבות את יתרת החוב".

ראש מדליק. ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, בטקס הדלקת נרות חנוכה עם הפועל עזריאלי עכו (צילום: ויקטור כהן)
ראש מדליק. ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, בטקס הדלקת נרות חנוכה עם הפועל עזריאלי עכו (צילום: ויקטור כהן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות