fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: נהריה תארח את אירוע הפיינל פור של הליגה הבלקנית

חגיגת כדורסל בניחוח אירופי מחכה לחובבי הכדורסל בנהריה, לאחר שהעיר נבחרה לארח את משחקי הפיינל פור של הליגה הבלקנית (שני משחקי חצי הגמר, המשחק על מקומות 3-4 ומפגש הגמר). המועדים, המחירים והמחווה של הנהלת עירוני גשם נהריה לאוהדי הקבוצה, בכתבה הבאה
שחקני עירוני גשם נהריה מתכוננים לפיינל פור צילום: לימור למינוף

עכשיו זה רשמי. נהריה נבחרה לארח את אירוע הפיינל פור של הליגה הבלקנית לעונת 2022. ביום שני בערב (18 באפריל) קיבל המועדון את ההודעה הרשמית על כך, אחרי שקודם לכן, הגישה נהריה בקשה לארח את משחקי הפיינל פור באולמה הביתי בשכונת עין שרה בעיר, במידה והקבוצה תעפיל לשלבי הגמר.

עירוני גשם נהריה אכן עשתה את זה, ובמקביל להתמודדותה בליגה הלאומית ומאבקה על עלייה לליגת העל, רשמה הצלחה גדולה במסגרת הליגה הבלקנית. נהריה סיימה את הבית המוקדם כשהיא במקום הראשון בטבלה וכך גם דורגה בשלב הבתים השני.

יחד עם נהריה עוד קבוצה ישראלית עלתה לפיינל פור, הפועל גליל עליון. על שני המקומות הנוספים יתמודדו מכבי חיפה או לבסקי סופיה ובי. סי. בלקן מבולגריה או סיגל פרישטינה מקוסובו.

על פי ההודעה של ראשי הליגה הבלקנית, משחקי חצי הגמר יתקיימו ביום שישי הבא (29 באפריל) בשעות הצהריים המוקדמות. משחקי הדירוג על מקומות 3-4 ומשחק הגמר המרכזי, יערכו ביום ראשון (1 במאי). מועדי שעות המשחקים טרם נקבעו ויפורסמו בהמשך.

מכירת הכרטיסים למשחקי הפיינל פור יפתחו לקהל ביום שלישי (19 באפריל) החל מהשעה 11:00, דרך אתר קופת הכרטיסים ברק, בכתובת האינטרנט: http://barak-tickets.co.il

מנוי לכל ארבעת המשחקים (שני משחקי חצי הגמר, המשחק על מקומות 3-4 ומשחק הגמר) יעלה 120 שקלים חדשים.

הנהלת מועדון עירוני גשם נהריה בראשות היו"ר צביאל רובין, החליטה להשתתף בחלק מעלות הכרטיסים עבור קהל המנויים שלה, ומנוי לארבעת המשחקים יימכר במחיר מוזל בסך 80 שקלים חדשים.

היו"ר רובין: "אנו מזמינים את אוהדי נהריה להצטרף אלינו לחוויית כדורסל ולקחת חלק בסוף שבוע מהחלומות, וביחד נגשים חלומות גדולים".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות