fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום משחקי המחזור האחרון: מה עשה המאמן ברוך דגו בבכורה שלו?

כדורגל: הפועל עכו, עם מאמן חדש על הקווים, הפסידה להפועל רעננה, 4:2, והשלימה 12 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, כשהפער מהקו האדום - נקודה אחת בלבד * ליגה ב': ניצחונות לכרמיאל ולבית"ר נהריה * ליגה ג': הפועל נהריה איבדה נקודות לאחרונה בטבלה
ארד אלבז, סהר דהן ועבד דנדן, מהפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עכו (לאומית)

משחק הבכורה של המאמן מסאי דגו בהפועל עכו, נגמר בעוד הפסד, 4:2, בחוץ להפועל רעננה. בכך, השלימה הפועל עכו 12 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, רצף שהחמיר עוד יותר את מצבה בתחתית. הפועל עכו, שמדורגת במקום ה-14 בטבלה, מקום שמוביל למשחקי מבחן נגד הנשירה לליגה א', מקדימה בנקודה אחת בלבד את הקבוצה שמתחת לקו האדום, הפועל פתח תקווה (ראה טבלה בהמשך).

הפועל עכו פתחה רע מאוד את משחקי הפלייאוף התחתון. המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד. עכו הציגה הגנה לא מתואמת, קישור נרפה והתקפה שכמעט ולא קיימת.

כבר בדקה ה-4 ספגה עכו את השער הראשון אחרי טעות גסה של השוער אופק אנטמן, ששמט כדור לא חזק במיוחד שנבעט לעבר שערו. בדקה ה-7, הגנת עכו חלמה והמארחים מרעננה הגדילו את יתרונם ל-0:2. בדקה ה-32 זה נראה בדרך לתבוסה כואבת, כשרעננה כבשה את השער השלישי ועלתה ליתרון מבטיח, 0:3, עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

למאמן דגו זה הספיק והוא ערך חילוף מוקדם, כשהכניס בלם שלישי, את בן בנימין במקומו של הקשר ערן ביטון. במחצית השנייה נכנסו גם אוהד אלביליה, מגן שמרבה לתמוך בהתקפה, במקום אנץ' ואת גל אביב, שחוזר מפציעה ארוכה, במקומו רועי הר הדפנסיבי. השינוי עשה את שלו.

עכו השתלטה על מרכז השדה והחלה ליזום ולתקוף. בדקה ה-73 שבר רז טוויזר בצורת ארוכה כשבעט מ-25 מ' כדור חד ומדויק לפינה ופנימה, 3:1. עכו המשיכה לשלוט ובדקה ה-77 היה זה אלביליה שהגביה כדור מאגף שמאל וזאהי אחמד, עוד מחליף, המשיך מקורב בבעיטה פנימה, 3:2. עכו חשה שהיא יכולה להשוות, אבל בדקה האחרונה היא ספגה את השער הרביעי מבעיטה חופשית מ-17 מ', שסתם את הגולל על תקוותיה.

המאמן מסאי דגו, סיכם בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו גרוע מאוד. השער הראשון שספגנו הכניס אותנו ללחץ ופגע לנו בביטחון. ועדיין, לא היינו צריכים להתפרק ככה. במחצית השנייה היינו קבוצה אחרת. שיחקנו מהר יותר, היינו אגרסיביים, והשחקנים הפגינו יותר מחויבות. אחרי השער המצמק שכבשנו, האמנו בעצמנו יותר והתחושה הייתה שביכולתנו להשוות. אני לוקח מהמשחק הזה את הדברים הטובים ונמשיך לעבוד קשה כדי לתקן את הדברים הפחות טובים. אנחנו צריכים לבוא למשחק הבא עם הרבה לב ונשמה, עם תשוקה לנצח וביטחון מלא ביכולתנו להישאר בליגה".

במחזור הבא תארח הפועל עכו את כפר קאסם (יום שני, 19 באפריל, שעה 19:00).

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. מ. ס. כפר קאסם – 35 נק'
  2. הפועל אום אל פאחם – 35 נק'
  3. הפועל עכו – 31 נק'
  4. הפועל פ"ת – 30 נק'
  5. הפועל כפר שלם – 29 נק'

ליגה ב', בית א'

מכבי סקציה מעלות, הפסידה במשחק חוץ למכבי שעב, 2:0. שער אחד בכל מחצית (27 ו-72) הספיקו למארחים להכריע את התוצאה.

מאמן מעלות זאהר פלאח: "הגענו למשחק ללא כמה שחקנים מרכזיים, דבר שהקשה עלינו מאוד. גם תנאי המגרש היו בעוכרנו. יש לנו שחקנים טכניים, שהתקשו לפתח את משחקם הרגיל. נקווה לתוצאות טובות במשחקים הבאים".

הפועל עירוני כרמיאל, שוב נצמדה לפסגה הגבוהה אחרי ניצחון ביתי על צעירי סכנין, 0:4. כרמיאל התקשתה מאוד במחצית הראשונה מול המשחק הנסוג וההגנתי של האורחים. במחצית השנייה הגבירה כרמיאל את הלחץ והסכר נפתח בדקה ה-52 כשארד אלבז כבש את השער הראשון לזכות קבוצתו. בדקה ה-58 השלים אלבז צמד אישי והעלה את כרמיאל ל-0:2. בדקה ה-63 היה זה סהר דהן שכבש שער שלישי והגדיל את היתרון ל-0:3. עבד דנדן, שנכנס כמחליף בדקה ה-71 קבע את תוצאת המשחק עם שער שהבקיע בדקה ה-86.

בעקבות הניצחון שמרו חניכיו של המאמן לירון יגר על המקום השלישי בטבלה (24 נקודות), אבל צמצמו את הפער משני המקומות הראשונים, שם נמצאות צעירי כפר כנא ומכבי שעב, לנקודה אחת בלבד.

במחזור הקרוב תארח סקציה מעלות את הפועל עראבה (יום שישי, 16 באפריל, שעה 14:20). הפועל עירוני כרמיאל תצא למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה, מכבי ביר אל מכסור (שבת, 17 באפריל, שעה 16:00).

בית ב'

בית"ר נהריה גברה בדרבי האזורי על אחי עכו, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע עמראן בריק כבר בדקה ה-8. הניצחון קידם את חניכיו של המאמן מיכה מלכה למקום החמישי בטבלה עם 16 נקודות, בעוד אחי עכו ירדה למקום השלישי כשבמאזנה 18 נקודות.

במחזור הקרוב תארח בית"ר נהריה את אחווה כפר מנדא (יום שישי, 16 באפריל, שעה 12:30). אחי עכו תצא למשחק חוץ נגד הפועל צפת (יום שישי, 16 באפריל, שעה 14:30).

ליגה ג'

הפועל שלומי ספגה הפסד ליגה שישי רצוף כשנכנעה בחוץ להפועל בענה, 4:0.

הפועל נהריה סיימה את מפגשה הביתי נגד האחרונה בטבלה אבירי כפר סמיע בתיקו מאכזב, 1:1. אוראל אוחיון העלה את נהריה ליתרון בדקה ה-84, אך עמוק בתוספת הזמן הצליחו האורחים להשוות ל-1:1, ולחגוג נקודת ליגה ראשונה העונה.

במחזור הקרוב (יום שישי, 16 באפריל) תארח הפועל שלומי את הפועל דיר חנא (שעה 12:00, מעלות), בעוד הפועל נהריה תצא למשחק חוץ נגד מכבי אבו סנאן (שעה 15:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות