fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, פצועה וחבולה: השבוע הקשה של הפועל גליל מטה אשר/עכו

הדאבליסטית, שסובלת ממכת פציעות וחסרה שלושה משחקניה המובילים, ספגה הפסד ליגה שני רצוף אחרי שנכנעה להפועל כפר סבא, 3:0. המאמן נועם כץ: "מקווה שהשחקנים הפצועים יחלימו ויחזרו במהרה כדי שנוכל לתת פייט בהמשך העונה"
מקום לדאגה. מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו, נועם כץ צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

מכת הפציעות של הפועל גליל מטה אשר/עכו השפיעה השבוע ישירות על הקבוצה, שספגה שני הפסדי ליגה רצופים. במחזור הקודם זה קרה לה דווקא בביתה, מול היריבה הקיבוצית הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, 3:2, ובמחזור שנערך אמש נכנעה מטה אשר/עכו במשחק חוץ גם להפועל כפר סבא. הפעם זה נגמר ב-3:0.

האדומים התייצבו למפגש בהרכב חסר וללא שלושה שחקנים דומיננטיים שסובלים מפציעות: הקפטן אלכס אוסוקין, סטס נביאדומסקי ונועם אריאל. המאמן נועם כץ, נאלץ להסתפק בסגל חסר ובהעלאת שחקנים צעירים וחסרי ניסיון.

הפתיחה הייתה שקולה, אבל אז כפר סבא פתחה פער ועלתה ל-7:12. מטה אשר לא נשברה וכפתה שוויון, 14:14. כפר סבא מצידה לא נבהלה מהקאמבק של האדומים, חזרה להוביל ושמרה על יתרונה עד לסיום המערכה הראשונה שהסתיימה ב-19:25.

המערכה השנייה שוב נפתחה בשוויון כוחות, אך ברגע שכפר סבא רשמה יתרון, 8:10, מטה אשר/עכו לא הצליחה לחזור לעניינים וסיימה את המערכה בהפסד, 25:18.

המערכה השלישית שוב נפתחה בפייט של האדומים שאף הספיקו להוליך ביתרון, 7:10, לפני שהמארחים שוב הגבירו הילוך, הפכו את התוצאה והכריעו את המשחק עם ניצחון במערכה השלישית, 22:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 20 נק', קווין פוייר – 10 נק', ז'אן פיליפ סול – 6 נק', גיא משעלי – 3 נק', דניאל מקונן ואלון מאירי – 1 נק' כ"א.

המאמן נועם כץ: "כל הכבוד לשחקנים הצעירים שלנו שנתנו את הכל על הפרקט. הפעם, זה לא הספיק מול קבוצה טובה ואיכותית כמו כפר סבא, אבל הם צברו ניסיון בהתמודדות ברמות הגבוהות וגם זה חשוב להמשך. אני מקווה שכל השחקנים הפצועים שלנו יחלימו וחזרו כמה שיותר מהר כדי שנוכל לתת מאבק בהמשך העונה".

בעקבות ההפסד ירדה הפועל גליל מטה אשר/עכו למקום השלישי בטבלה כשבמאזנה 7 נקודות והיא מפגרת בחמש נקודות מהמובילה הפועל כפר סבא.

במחזור הבא מצפה למטה אשר/עכו מפגש צמרת חשוב נוסף כשהיא תארח את השנייה בטבלה, מכבי ת"א (יום חמישי, 3 בדצמבר, שעה 20:00, היכל הספורט נעמן).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות