fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: פורסם לוח משחקי הפלייאוף העליון בליגת העל

הפלייאוף העליון יחל ביום שלישי הבא 4 בינואר, כמה קבוצות מתמודדות? את מי תפגוש הפועל מטה אשר/עכו במחזור הפתיחה? ומתי ייערך הקלאסיקו נגד ת"א
שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו מתכוננים לפלייאוף העליון צילום: שמעון קנלמן

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו

פורסם לוח המשחקים לפלייאוף העליון, הפועל גליל מטה אשר/עכו תפתח את הפלייאוף העליון במשחק ביתי בו היא תארח ביום שלישי, 4 בינואר, בשעה 19:00 את מ. ס. עילבון.

לפלייאוף העליון העפילו 6 קבוצות ומלבד מטה אשר/עכו יהיו בו גם מכבי תל אביב, הפועל עירוני קריית אתא, הפועל כפר סבא, מכבי הוד השרון וא. ס. עילבון.

המפגש שנחשב לקלאסיקו של הכדורעף הישראלי בין הפועל גליל מטה אשר/עכו לאלופה מכבי תל אביב, ייערך כבר במחזור השני של הפלייאוף בחוץ, ב-11 בינואר.

בהמשך, תארח מטה אשר/עכו את הפועל קריית אתא והפועל כפר סבא ותסיים את הסיבוב הראשון של הפלייאוף במפגש חוץ נגד מכבי הוד השרון.

לאחר מכן יתקיים סיבוב משחקים נוסף ומיד לאחריו תחל סדרת הגמר והמאבק על אליפות המדינה לעונת 21/22.

עקבו אחרינו לגבי מועדי המשחקים.

נזכיר רק, שהפועל מטה אשר/עכו סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בטבלה עם 30 נקודות ומאזן של 10 ניצחונות והפסד אחד בלבד (לאלופה, מכבי תל אביב).

במועדון האדום סיכמו בסיפוק רב את הסיבוב הראשון של העונה. בהודעת המועדון נכתב:            "הקבוצה עם סגל שחקנים מוכשר ומאמן מוביל, בנתה דרך והתגבשה. אנו מודים לאוהדים שלנו שלא נרתעים ממזג האוויר שלעיתים חורפי וסוער ומגיעים לכל משחקי הבית כדי לתמוך בקבוצה ולעודד את השחקנים. אנחנו מחכים להם גם במשחקים הבאים ומאחלים לכולנו הצלחה".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות