fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת על: הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה את הליגה בניצחון

אחרי ההצלחה באירופה, הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה את הליגה בניצחון חוץ על מ. ס. עילבון, 0:3. הקפטן אלכס אוסוקין: "יש לנו השנה קבוצה מעניינת"
פתיחת עונה מוצלחת. הפועל גליל מטה אשר/עכו צילום: באדיבות הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה את הליגה ביד ימין ועם ניצחון חוץ על מ. ס. עילבון, 0:3. במערכה הראשונה הזיעה מטה אשר/עכו בדרך לניצחון, 20:25. שתי המערכות הבאות עברו כבר בקלילות רבה יותר והסתיימו ב-15:25 ו-14:25, בדרך להכנעת היריבה הסימפטית, שרק לפני מספר חודשים פגשה את האדומים בגמר גביע המדינה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: מיכאל אוסטינוב – 16 נק', יבגני בנוב – 10 נק', אנוש שטיפט – 8 נק', עילי חבר – 6 נק', אופק חזן – 5 נק', סבטוסלב סטנקוב – 2 נק', איתן סמנובקר ואלכס קוקטין – 1 נק' כ"א.

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "אני שמח ונרגש להתחיל את העונה. בנינו השנה קבוצה מאוד מעניינת שהרבה זמן לא הייתה פה, עם שילוב של שלושה שחקנים צעירים בהרכב. עד עכשיו הוכחנו את עצמנו במסגרת האירופית ואני מאחל שנוכיח את עצמנו גם בליגה. אני צופה שתהיה עונה טובה ומאתגרת".

במחזור הקרוב תארח הפועל גליל מטה אשר/עכו את הפועל רחובות (מוצאי שבת, 29.10, שעה 19:00, היכל הספורט נעמן).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות