fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הפועל גליל מטה אשר-עכו חתמה את הליגה הסדירה בניצחון וסיימה במקום השלישי

הפועל גליל מטה אשר/עכו נעלה את הליגה הסדירה בניצחון בית על עילבון, 0:3, ותתכונן כעת לסדרת משחקי רבע גמר הפלייאוף, שם תתמודד נגד מכבי הוד השרון. המשחקים יחלו ב-23 במרץ ויהיו בשיטת הטוב משלושה משחקים
הדבר האמיתי מתחיל. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים את העפלתם לרבע גמר הפלייאוף צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

זהו, הסתיימה לה הליגה הסדירה. הפועל גליל מטה אשר/עכו חתמה את המחזור האחרון בניצחון בית על מועדון ספורט עילבון, 0:3 (16:25, 15:25, 18:25), וסיימה במקום השלישי בטבלה עם 37 נקודות ומאזן של 12 ניצחונות ו-4 הפסדים.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 15 נק', סטס נביאדומסקי – 14 נק', קווין פוייר וז'אן פיליפ סול – 8 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 4 נק', זרקו קיסיץ' – 3 נק', גיא משעלי – 1 נק'.

עבור המאמן נועם כץ, מדובר במיקום מאכזב מעט, אבל הוא יכול להתנחם אולי בעובדה שהקבוצה סבלה העונה ממכת פציעות של שחקני מפתח שנעדרו תקופה ארוכה ולהתעודד מהשיפור שחל בקבוצה בסיבוב השני של הליגה.

כעת, מתחיל למעשה הדבר האמיתי, תחילת משחקי הפלייאוף וההגנה על תואר האליפות. משחקי שלב רבע גמר הפלייאוף, שיחלו ביום שלישי, 23 במרץ, יהיו בשיטת הטוב משלושה משחקים. הפועל גליל מטה אשר/עכו, שסיימה כאמור את הליגה במקום השלישי בטבלה, תפגוש את מכבי הוד השרון, שסיימה במקום השישי בטבלה. בזכות מיקומה העדיף, תזכה מטה אשר/עכו ביתרון הביתיות.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות