fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הפועל גליל מטה אשר/עכו חזרה לנצח

הפועל גליל מטה אשר/עכו התאוששה מהר מההפסד במחזור הקודם למכבי תל אביב, גברה במשחק חוץ על הפועל עירוני קריית אתא, 0:3, והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית העליון
חזרו לחייך. שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו צילום: שמעון קנלמן

הפועל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו התאוששה מהר מההפסד במחזור הקודם למכבי תל אביב, כשהשיגה ניצחון חוץ על הפועל עירוני קריית אתא, 0:3.

המערכה הראשונה הייתה בשליטה אדומה והסתיימה בניצחון של מטה אשר/עכו, 19:25. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר כשהמארחים מקריית אתא מקשים על מטה אשר/עכו ומותחים אותם במשך דקות ארוכות. הסיומת הייתה שייכת לחניכיו של המאמן נועם כץ, שהשלימו את הניצחון עם, 22:25. פתיחת המערכה השלישית הייתה מאוזנת, אבל אחרי שוויון, 4:4, מטה אשר/עכו הצליחה לייצר שלוש נקודות רצופות ומשם סללה לעצמה את הדרך לניצחון, 20:25 ולהכרעה במפגש.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: הליו לופז ויבגני באנוב – 13 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 12 נק', סטס נביאדומסקי – 11 נק', סבה דבש – 6 נק', אופק חזן – 2 נק', קינן קופאץ' – 1 נק'.

הניצחון הבטיח להפועל גליל מטה אשר/עכו את המקום השני בסיום משחקי הבית העלי. זאת, כשלסיום נותרו עוד 4 משחקים בלבד.

מי שמוליכה את הטבלה היא האלופה, מכבי תל אביב, שצועדת בראש עם מאזן ניצחונות מושלם ו-54 נקודות. הפועל גליל מטה אשר/עכו צועדת כאמור אחריה עם 48 נקודות.

במחזור הבא תצא הפועל גליל מטה אשר/עכו למפגש חוץ אצל השלישית בטבלה הפועל כפר סבא (יום שלישי, 15 בפברואר, שעה 18:45).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות