fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: אדום יורד, צהוב עולה – מטה אשר/עכו הפסידה למכבי תל אביב

הפועל גליל מטה אשר/עכו התקשתה מול האלופה מכבי תל אביב ונכנעה לה בבית, 3:0. הליו לופז הורחק במערכה השלישית. היה זה הפסד שני העונה של האדומים, שיצטרכו כעת להרים את עצמם לקראת ההמשך
מקום לדאגה. מאמן הפועל מטה אשר/עכו, נועם כץ צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו ספגה הפסד ליגה שני העונה, וגם הפעם זה קרה לה מול האלופה, מכבי תל אביב.

לצד ההפסד, מה שאמור להדאיג את המאמן נועם כץ, זה סף השבירה הנמוך של קבוצתו. כשמטה אשר/עכו הובילה, היא לא הצליחה להכריע וכשנקלעה לפיגור, היא לא הצליחה להתרומם ולחזור לעניינים.

לפני המשחק העניק מנהל הפועל מטה אשר/עכו עופר מסד, זר פרחים לשחקן הקבוצה בארבע השנים שחלפו, קווין פוייר, שעבר בקיץ האחרון לשורות היריבה הצהובה.

פתיחת המשחק עוד הייתה שקולה, אבל ברגע שמכבי תל אביב עלתה ליתרון, הוא נשמר עד לסיומה של המערכה הראשונה, 17:25. גם המערכה השנייה התחילה בצורה שקולה, עם יתרון קטן למטה אשר/עכו, שהובילה כמעט לכל אורכה עד לסיום הדרמטי. מטה אשר/עכו כבר הובילה, 21:24, והייתה רחוקה נקודה אחת בלבד מניצחון במערכה, אבל היא לא הצליחה לעמוד בלחץ, ומכבי תל אביב טסה למהפך בדרך ל-24:26. גם המערכה השלישית התחילה בצורה שקולה, כשמטה אשר/עכו שוב הובילה, 9:12, אבל מתקשה לפתוח פער. במצב של 11:13, לזכות מטה אשר/עכו התפתחה תקרית בין הליו לופז ממטה אשר/עכו לאריאל כצנלסון ממכבי תל אביב, ושניהם הורחקו על ידי צוות השיפוט בכרטיס אדום. ההרחקה כרסמה בביטחון של שחקני מטה אשר/עכו והסדקים הלכו והתרחבו. מכבי תל אביב עשתה מהפך, עלתה ל-14:15, ומפה הדרך להכרעה הייתה קצרה. מטה אשר/עכו למעשה הרימה ידיים וגילתה סימני ייאוש בניסיונות הרדיפה אחר הקבוצה היריבה. זה נגמר ב-16:25 לצהובים, שהבטיחו לעצמם את המקום הראשון בתום הליגה ואת יתרון הביתיות בשלב הפיינל פור.

בהפועל מטה אשר/עכו הצטיינו: יבגני באנוב שהנחית 15 נקודות והליו לופז, שעד שהורחק הספיק לייצר 9 נקודות.

בעקבות הניצחון הגדילה מכבי תל אביב את הפער בינה לבין הפועל מטה אשר/עכו ל-6 נקודות. עבור הצהובים מדובר בניצחון מספר 17 רצוף מפתיחת העונה ועוד מבלי לאבד אף מערכה. למאמן נועם כץ מצפה כעת עוד הרבה עבודה, ולצד האתגר המקצועי והשיפור ביכולת, הוא גם יצטרך להתמקד ולהתמודד גם עם מחסום פסיכולוגי ובחיזוק מנטלי של שחקניו לקראת ההמשך.

במחזור הקרוב (מוצאי שבת, 12 בפברואר, שעה 19:00) תצא הפועל גליל מטה אשר/עכו למפגש חוץ נגד הפועל עירוני קריית אתא.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות