fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו חזרה להתאמן

אושר מתווה להחזרת האימונים והמשחקים בליגת העל בכדורעף. כמו כן, פורסם מועד פתיחת העונה ולוח המשחקים לעונה הקרובה
חוזרים לפעילות. הפועל מטה אשר/עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

אם לא יהיו עוד הפתעות לא נעימות בגזרת נגיף הקורונה, העונה הרשמית בליגת העל בכדורעף תפתח ביום שלישי, 3 בנובמבר 2020. בהגרלת המשחקים נקבע כי במחזור הראשון תארח הדאבליסטית, הפועל גליל מטה אשר/עכו את מכבי אשדוד (שעה 19:00, היכל הספורט נעמן).

המתווה להחזרת האימונים נקבע על ידי ועדת הקורונה המשותפת למשרד הבריאות ולמשרד התרבות והספורט. הקבוצות רשאיות להתחיל להתאמן לאחר שיעבירו למשרדי איגוד הכדורעף מסמך למינוי ממונה קורונה מטעמן והתחייבות להתנהלות תקינה תחת ההגבלות וההנחיות.

בהפועל גליל מטה אשר/עכו קיבלו את הבשורה בשמחה וכבר בסוף השבוע האחרון התקיים אימון הבכורה המחודש.

נזכיר רק, שסגל הקבוצה בעונה הקרובה כולל את שחקן הרכש הצרפתי ז'אן פיליפ סול, ששיחק בעונה שחלפה בקבוצת פרנקפורט הגרמנית ובעברו היה שחקן נבחרת צרפת, סטס נביאדובמסקי, שחוזר ללבוש אדום אחרי עונה אחת במכבי ת"א, קווין פויר שממשיך לעונה שנייה, אלכס אוסוקין, עידו דוד, נועם אריאל, אומרי רויטמן, גיא משעלי, דניאל אסף שגדל במחלקת הנוער של מטה אשר/עכו ובעונה שעברה שיחק באקדמיה בווינגייט, אלון מאירי, קפטן נבחרת הנוער של ישראל, ורועי הלוי שסיים גיל נוער ועלה לקבוצה הבוגרת.

בעקבות האיסור על הכנסת קהל למשחקים, הוכנה תשתית לרישות היכל הספורט בנעמן במצלמות, כשהתכנון הוא להעביר את משחקי הבית של הקבוצה בלייב ברשת האינטרנט, עבור אוהדי הקבוצה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות