fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הופה לאירופה – הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לשלב הבא בגביע האתגר

אחרי הניצחון הגדול ביוון (2:3), הפועל גליל מטה אשר/עכו השלימה ניצחון כפול על יריבתה מילון אתונה (1:3) והעפילה לשלב 32 הגדולות במסגרת גביע האתגר האירופאי. המאמן נועם כץ: "הישג מצוין לקבוצה שלנו. אני גאה בשחקנים ושולח תודה ענקית לקהל שתמך, עודד ודחף אותנו"
מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ, חוגג עם שחקנו, סטנקוב, את העלייה לשלב הבא צילום: באדיבות הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו העפילה לשלב הבא בגביע האתגר האירופאי אחרי שהשלימה ניצחון כפול על יריבתה בסיבוב הראשון, קבוצת מילון אתונה.

כזכור, במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, שנערך ביוון, ניצחה מטה אשר/עכו, 2:3, והעבירה את ההכרעה למפגש הגומלין שהתקיים אמש (יום חמישי) באולמה הביתי בהיכל הספורט נעמן.

900 אוהדים נרגשים ונלהבים התייצבו באולם ודחפו את האדומים להשגת המטרה. מטה אשר/עכו פתחה מצוין וניצחה במערכה הראשונה, 15:25. המומנטום האדום נמשך גם במערכה השנייה עם ניצחון, 16:25. הנציגה מיוון לא הרימה ידיים ובתום מערכה שקולה וצמודה הצליחה לנצח במערכה השלישית, 23:25 ולצמק ל-2:1. מטה אשר/עכו סגרה עניין עם ניצחון משכנע במערכה הרביעית, 15:25, שהוביל להכרעה ולהציב את הפועל גליל מטה אשר/עכו בין 32 הגדולות של אירופה.

בשורות מטה אשר/עכו בלטו: יבגני בנוב ומיכאל אוסטינוב עם 18 נקודות כל אחד ועילי חבר עם 15 נקודות.

המאמן נועם כץ: "הישג מצוין לקבוצה שלנו. התמודדנו נגד קבוצה יוונית חזקה שמגיעה מליגה טובה ואיכותית. אני גאה בשחקנים על הניצחון הגדול ביוון וגם על הניצחון במשחק הגומלין. יש לנו קבוצה עם שחקנים ישראלים צעירים ושאפתנים. אני מקווה שנמשיך בדרך הזאת גם בשלב הבא, שבטוח יהיה מאתגר וקשה יותר. תודה ענקית לקהל שתמך בנו, עודד את השחקנים ודחף אותנו".

בשלב הבא מצפה להפועל גליל מטה אשר/עכו מפגש כפול נגד קבוצת דנייפר פרומיטי מאוקראינה. לאור המלחמה באוקראינה, נראה ששני המפגשים, שמתוכננים להתקיים בחודש הבא (נובמבר), יהיו בארץ.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות