fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, גמר אליפות המדינה: הפועל גליל מטה אשר/עכו הפסידה במשחק הראשון

הפועל מטה אשר/עכו נכנעה במפגש החוזר, בחוץ, למכבי ת"א, 3:0. המאמן נועם כץ: "בשביל לעשות משהו בסדרה, נצטרך להיות הרבה יותר טובים". משחק מספר 2 יתקיים ביום שלישי הקרוב (20 באפריל) בהיכל הספורט נעמן
מקום לדאגה. מאמן הפועל מטה אשר/עכו נועם כץ | צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

המפגש החוזר במסגרת המשחק הראשון בסדרת הגמר על אליפות המדינה, הסתיים בניצחונה של מכבי ת"א על הפועל גליל מטה אשר/עכו, 0:3.

המארחים מת"א פתחו חזק וכבר עלו ליתרון, 2:8. מטה אשר/עכו עוד הצליחה לצמצם מעט את הפער (12:9), אבל הצהובים השכילו לשמור על יתרונם על לסיום המערכה הראשונה ולנצח, 18:25.

מטה אשר/עכו פתחה טוב את המערכה השנייה, הובילה, 4:7, אבל ת"א רצה ל-0:6 בדרך למהפך. מטה אשר/עכו עוד הצליחה לצמק לקראת סיום המערכה, 24:23, אבל התל אביבים ידעו להכריע עם 23:25 בדרך ליתרון, 0:2 במערכות.

המערכה השלישית נפתחה בבליץ צהוב, 1:6 ו-4:10. תל אביב המשיכה לשלוט במערכה כשלאדומים לא הייתה תגובה ראויה. זה נגמר ב-20:25 ויתרון, 0:1 למכבי ת"א בסדרה.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 18 נק', סטס נביאדומסקי – 12 נק', ז'אן פיליפ סול – 7 נק', קווין פוייר – 5 נק', אלכס אוסוקין – 4 נק'.

המאמן נועם כץ: "כל הכבוד למכבי תל אביב על הניצחון. נתנו כמה רגעים טובים, אבל זה קרה לצערי אחרי שמכבי תל אביב כבר פתחה פער ונאלצנו רוב הזמן לרדוף אחריהם. כדי לעשות משהו בסדרה נצטרך להיות הרבה יותר טובים ולקחת את היוזמה במשחק כבר בפתיחת המערכות. אני מקווה שנעשה את זה בהמשך".

למרות החששות שהיו לאנשי מטה אשר/עכו לפני המשחק עקב האירועים החריגים שהיו במשחק הקודם, אשר הובילו להפסקתו, הפעם הם ציינו לטובה את ההתנהגות המופתית מצד הקהל שנכח במשחק.

מפגש הגומלין יתקיים ביום שלישי (20 באפריל, שעה 19:00) בהיכל הספורט נעמן. המשחק השלישי יערך ביום ראשון (25 באפריל) בתל אביב. במידת הצורך, מפגש רביעי יתקיים ביום רביעי (28 באפריל) בהיכל הספורט נעמן. טרם נקבע מועד למפגש חמישי ומכריע, במידה ואכן יהיה בו צורך.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות