fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: נקבע מועד לפתיחת העונה בליגה הלאומית

הפועל עכו, העולה החדשה לליגה הלאומית, תפתח את העונה ב-4 באוקטובר, בטורניר גביע הליגה. ב-21 באוקטובר היא תחל את הסיבוב הראשון בגביע המדינה. הליגה עצמה תצא לדרך ב-27 באוקטובר
מתקרבים לעשות היסטוריה. הפועל עכו מתכוננת לפתיחת העונה צילום: יניב לני

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

בישיבת איגוד הכדורסל נקבע כי הליגה הלאומית תפתח ב-27 באוקטובר. הליגה הלאומית תכלול בעונה הקרובה 15 קבוצות, שיתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת שני סיבובים. שמונה הקבוצות שתסיימנה במקומות 1-8 יעפילו לשלב הפלייאוף. שתי קבוצות, אחת מכל מחוז (צפון ודרום) תעפלנה לליגת העל ושלוש קבוצות תנשורנה לליגה הארצית. הפועל עכו/מטה אשר תפתח את הליגה במשחק בית נגד מכבי הוד השרון.

עוד קודם לכן, יתקיים טורניר גביע הליגה המסורתי של הלאומית שיפתח ב-4 באוקטובר. מדובר על טורניר הכנה לליגה בו חולקו הקבוצות לארבעה בתים. בשלב המוקדם יתקיימו שלושה משחקים בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל לשלב חצי הגמר (14 באוקטובר). הפועל עכו/מטה אשר, העולה החדשה לליגה הלאומית, שובצה לבית צפון יחד עם הפועל גליל עליון, הפועל עפולה ועירוני קריית אתא. בהגרלה נקבע, כי הפועל עכו/מטה אשר תתארח במחזור הפתיחה (4 באוקטובר) אצל הפועל גליל עליון, קבוצתו הקודמת של הרכז גוני יזרעאלי, שחתם לאחרונה בעכו/מטה אשר. במחזור השני, שיערך ב-8 באוקטובר, תארח הפועל עכו/מטה אשר את עירוני קריית אתא, ובמחזור השלישי (11 באוקטובר) היא תצא למפגש חוץ נגד הפועל עפולה.

כמו כן, התקיימה גם הגרלת משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה, בה נקבע כי הפועל עכו/מטה אשר תתארח אצל מכבי רמת גן (יום רביעי, 21 באוקטובר).

במקביל, הפועל עכו/מטה אשר כמעט והשלימה את סגל שחקניה לעונה הקרובה כשהחתימה את הגארד גיא סהר (23), שגדל במחלקת הנוער של עירוני נהריה ושיחק בעונה האחרונה בהפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל מהליגה הארצית. סהר מצטרף לסגל השחקנים של העולה החדשה, הכולל את גוני יזרעאלי, ניב אוזן, דביר אוחנה, לירן מורן, רובי דובל, ג'ורדן לואיס, אביאל לוי וטים וויליאמס.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות