fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: האופי של עירוני גשם נהריה שוב ניצח

עירוני גשם נהריה כבר הייתה בפיגור דו ספרתי במפגשה הביתי נגד קבוצת הצמרת של רמת השרון, אבל התעלות ברגעי ההכרעה הובילה למהפך ולניצחון, 68:71
סטפן בראנץ' בדרך להטבעה צילום: אופיר שמלה

עירוני גשם נהריה (לאומית)

עירוני גשם נהריה שוב הפגינה, ולא בפעם הראשונה העונה, חוסן וחוזק מנטלי, והצליחה להפוך פיגור להתעלות בדרך לניצחון.

במחזור האחרון אירחה הקבוצה למפגש צמרת את השלישית בטבלה, א. ס. רמת השרון.

נהריה פתחה טוב וכבר הובילה בדקה החמישית, 13:7. האורחים חזרו מהר ומחקו את הפער בדרך לשוויון בסיום הרבע הראשון, 19:19. גם פתיחת הרבע השני הייתה שקולה, אלא שריצת, 6:12, של רמת השרון הצעידה אותם ליתרון, 28:37 (דקה 17). היתרון אגב נשמר עד לסיום המחצית הראשונה כשנהריה יורדת להפסקה בפיגור, 41:33.

הדקות הראשונות בפתיחת המחצית השנייה לא היו שונות כשהאורחים מהשרון עדיין שומרים על יתרונם, 38:47. יוגב אוחיון התעורר, אופק בן יעקב צלף ורגע לפני סיום הרבע השלישי צומצם הפער ל-54:52. המומנטום הנהרייני נמשך גם בפתיחת הרבע הרביעי, כשבן יעקב מקפיץ את הקהל בשלשה ואוחיון סוחב את נהריה ליתרון, 63:70 (דקה 37). האורחים מרמת השרון לא ויתרו על המשחק וקיזזו בהפרש, אבל נהריה השכילה לשמור על יתרונה עד לסיום ולרשום ניצחון דחוק אך חשוב, 68:71, שמצמיד אותה בשוויון נקודות למוליכת הטבלה, הפועל חבל מודיעין. נזכיר רק, שלנהריה שני משחקים חסרים, כך שגם אם תפסיד בהן, היא תעפיל לפסגה.

לעירוני גשם נהריה קלעו: דסטין תומאס – 19 נק' ו-9 כדורים חוזרים, יוגב אוחיון – 16 נק' ו-8 אסיסטים, אופק בן יעקב – 12 נק', קלארק רוזנברג – 10 נק' ו-5 כדורים חוזרים, אלכס צוברביץ' (11 כדורים חוזרים) ותומר כהן – 4 נק' כ"א, סטפן בראנץ' (6 כדורים חוזרים) ודולב דרפיץ' – 3 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "במחצית הראשונה לא היינו טובים מבחינה הגנתית, ולספוג 41 נקודות במחצית אחת, זה לא נתון שאתו אפשר לנצח משחקים. היה רפיון מלא והסברתי לשחקנים שרק עם הגנה חזקה נוכל לחזור ולנצח. אני שמח שבמחצית השנייה השתפרנו ושוב הראנו אופי. במחצית השנייה היינו גם מאורגנים יותר ושמנו דגש בשיפור הדברים הלא טובים שהיו במחצית השנייה. יש לנו כלים והשילוב הזה בין שחקנים שמביאים את היכולות הטובות שלהם ומכסים על יכולות פחות טובות של אחרים במשחק נתון, הוא החוזק של הקבוצה".

במחזור הקרוב, שיערך כבר במוצאי שבת (5 במרץ, שעה 19:45) תצא נהריה למשחק חוץ נגד הפועל עפולה (מקום שישי, 36 נקודות, מאזן 10:13).

צמרת טבלה הליגה הלאומית (מחזור 24)

  1. הפועל חבל מודיעין – 42 נק'
  2. עירוני גשם נהריה – 42 נק' (2 משחקים חסרים)
  3. רמת השרון – 40 נק' (משחק חסר)
  4. מכבי עירוני רמת גן – 39 נק' (משחק חסר)
  5. עירוני קריית אתא – 38 נק' (משחק חסר)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות