fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ההחתמה הלוהטת של הפועל עכו

העולה החדשה לליגה הלאומית הפתיעה עם החתמה מסקרנת של אחד הרכזים הטובים בארץ, גוני יזרעאלי הוותיק. המאמן עודד הנדלר: "שאפו ענק להנהלה שעבדה קשה כדי להביא רכז ברמה גבוהה כזאת לעכו"
הפועל עכו. צילום: מנהלת הליגה
הפועל עכו. צילום: מנהלת הליגה

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה להתחמש ומרחיבה את סגל שחקניה לעונה הקרובה. ההחתמה האחרונה והמפתיעה ביותר היא של הרכז הוותיק גוני יזרעאלי (36, 1.82 מ').

יזרעאלי, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל גליל עליון, אף הוביל אותה בשנה האחרונה עד לגמר הפלייאוף כשהוא מעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות, 9.6 אסיסטים ו-4.4 כדורים חוזרים במשחק. יזרעאלי, שצפוי להנהיג את העולה החדשה לליגה הלאומית, שימש בחודשים האחרונים כעוזר מאמן בהפועל חולון.

יזרעאלי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל ועשה את הפריצה הגדולה במדי הפועל עפולה, ששיחקה אז בליגה הלאומית, כשהוביל אותה לליגת העל. במהלך הקריירה, שיחק בכמה קבוצות בליגת העל ואף זכה בשתי אליפויות: עם הפועל חולון ועם הפועל גלבוע/גליל.

יבזורי: "אי אפשר לברוח מהגיל, אבל אני מגיע להפועל עכו עם רעב גדול ועם רצון לעזור למאמן עודד הנדלר, שהוא גם חבר אישי מאוד טוב שלי. אני נרגש ושמח לשתף אתו שוב פעולה ומקווה שיחד נצעיד את הפועל עכו להצלחה. שמעתי על הפועל עכו המון דברים טובים ואני חושב שההחלטה שלי להגיע לפה היא החלטה טובה ונכונה".

אתה מגיע לקבוצה שפעם ראשונה תשחק בליגה מקצוענית. לאיזו עונה אתה מצפה?

"כל קבוצה שעולה ליגה בפעם הראשונה נתקלת בקשיי התאקלמות ובאתגרים, בעיקר מקצועיים, ואף אחד לא אומר שיהיה פשוט וקל. אני גם מגיע לקבוצה צנועה יחסית מבחינה תקציבית, ככה שהאתגר הוא הרבה יותר גדול. אני יודע שנבנה פה סגל של שחקנים שבאים עם המון אמביציה ונחישות להצליח וחשוב מאוד שנהיה קבוצה מגובשת ומלוכדת. לרוב השחקנים זו תהיה פעם ראשונה ביחד ונצטרך לעבוד כדי להכיר אחד את השני ולמצוא את השילוב המנצח. אני מאמין שאם נתחבר כמו שצריך, נהיה ההפתעה הנעימה של הליגה".

בחודשיים האחרונים שימשת כעוזר מאמן בהפועל חולון מליגת העל. יש כבר הרהורי פרישה ומחשבות על היום שאחרי?

"בכלל לא. מאוד רציתי שהליגה הלאומית תחזור לפעילות ושנמשיך לשחק, אבל ברגע שהקורונה גרמה להפסקת המשחקים והבנתי שהעונה נגמרה, הגיעה ההצעה מחולון, שהתאימה לי. אני לא מסתיר את המחשבה שאחרי שאפרוש ארצה להמשיך בענף הכדורסל כמאמן, אבל כרגע אני מקדיש את כל כולי כשחקן. התקופה שהייתי בצוות המקצועי בחולון, רק תרמה לי, כי ראיתי איך הדברים נראים מבחוץ. במקביל, גם המשכתי להתאמן כרגיל ושמרתי על כושר".

המאמן עודד הנדלר: "אני מכיר את גוני הרבה שנים. מדובר באחד הרכזים הטובים בארץ, בטח בליגה הלאומית, עם הבנת משחק ברמה הכי גבוהה ועם שתי אליפויות ברזומה. להביא שחקן ברמה כזאת להפועל עכו זה הישג גדול עבור המועדון ואני בטוח שגוני יתרום מניסיונו ומיכולתו לסייע לעכו להתבסס בליגה הלאומית. אני מסיר את הכובע בפני חברי הנהלת הקבוצה: אילן פורמן, משה עקרי ואבי קניג, על המאמץ המיוחד שהשקיעו כדי להחתים אותו בעכו".

שחקן נוסף שצורף הוא הסנטר אביאל לוי (22, 2.03 מ') ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית וסיים בהפועל גלבוע/גליל בליגת העל.

המאמן הנדלר: "אביאל הוא שחקן שבלט כבר בגיל צעיר ויש לו פוטנציאל גדול. אני בטוח שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות אצלנו הוא יפרח ויתפתח ויהיה שחקן משמעותי בליגה הלאומית".

ההחתמה השלישית היא של השחקן הצעיר דביר אוחנה (19), מהפועל גלבוע/גליל.

השלושה מצטרפים לחבורה מבטיחה של שחקנים שכבר הוחתמו בקבוצה כמו: טים וויליאמס, ג'ורדן לואיס, ניב אוזן, לירן מורן ורובי דובל

במקביל, נפרדה הקבוצה מלא מעט שחקנים שהצעידו אותה לעבר העלייה היסטורית לליגה הלאומית, ביניהם: עידו קוז'יקרו, אילן נניקשוילי, אופק בוגדנובסקי, איליה סרור, בר חג'בי וטל פרסלני.

סוגיית האולם הביתי נפתרה והקבוצה תארח את משחקי הבית שלה בעונה הקרובה בהיכל הספורט נעמן בעין המפרץ.

 

חיזוק משמעותי להפועל עכו. גוני יזרעאלי
צילום: מנהלת הליגה

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות