fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: האם הפועל עכו/מטה אשר התאוששה? ואיך מכבי עירוני כרמיאל פתחה את העונה?

לאומית: הפועל עכו/מטה אשר רשמה הפסד ליגה שני רצוף מפתיחת העונה. המנהל המקצועי אילן פורמן: "יש לנו בעיה בהיררכיה הפנים קבוצתית". ארצית: מכבי עירוני כרמיאל פתחה את העונה בהפסד בית. היו"ר שרון זריהן: "הקורונה פגעה בנו בהכנות"
פתיחה עונה צולעת. הפועל עכו מתקשה להתאקלם בליגה הלאומית צילום: יניב לני

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר לומדת על בשרה את ההבדל בין הליגה הארצית לליגה הלאומית, אליה העפילה, לראשונה בהיסטוריה.

אם בליגה הארצית הייתה הפועל עכו חברה קבועה בצמרת הגבוהה, הרי שפתיחת עונת הבכורה שלה בליגה המשנה, הבהירה לה שיש לה עוד הרבה עבודה לעשות והרבה מה לשפר.

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה למכבי עירוני רמת גן, יצאה הפועל עכו/מטה אשר למשחק חוץ נגד הפועל חבל מודיעין, וחזרה עם הפסד ליגה שני רצוף, 85:73.

חניכיו של המאמן עודד הנדלר פתחו רע את המפגש ונקלעו לפיגור דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, 20:7. עד לסיום הרבע עכו/מטה אשר התאוששה מעט והצליחה לצמצם ל-24:19. ברבע השני חזר המומנטום למקומיים שניצלו רפיון בהגנה האורחת ושוב הגדילו את הפער עד לסיום המחצית הראשונה, 34:49. עכו/מטה אשר פתחה טוב את המחצית השנייה ועד לסיום הרבע השלישי קיזזה את ההפרש ל-64:56. ברבע האחרון ניסתה עכו/מטה אשר לחזור לעניינים, אבל בכל פעם שהתקרבה, השכילו המארחים לשמור על ההפרש עד לסיום, 73:85.

לעכו/מטה אשר קלעו: רובי דובל – 25 נק', גוני יזרעאלי – 16 נק', לואיס ג'ורדן – 12 נק', טים ויליאמס – 8 נק', לירן מורן – 7 נק', ניב אוזן – 3 נק', דניאל נג'ר – 2 נק'.

המנהל המקצועי אילן פורמן: "אנחנו נראים רע מאוד. הבעיה, לדעתי, היא בהיררכיה הפנים קבוצתית. רואים שיש הבדלים בין השחקנים ונהיה חייבים לעשות סדר מידי. אנחנו בלי אולם ביתי וזה גם משפיע. כל פעם אנחנו צריכים למצוא סידור אחר לאימונים ולמשחקים וזה קשה. למרות פתיחת העונה הלא טובה, אנחנו אופטימיים ומקווים שבהמשך נתעשת, נעלה על המסלול הנכון ויהיה טוב יותר".

במחזור הבא תהיה הפועל עכו/מטה אשר חופשיה עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. משחקה הבא של הקבוצה יערך ב-5 בדצמבר (מוצאי שבת) בו היא תארח את אליצור יבנה.

מכבי עירוני כרמיאל (ארצית)

הקבוצה המאוחדת של מכבי עירוני כרמיאל, פתחה את הליגה בהפסד ביתי למכבי חדרה, 85:73.

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' פתחו את המשחק בהיסוס וכבר בסיום הרבע הראשון נקלעו לפיגור דו ספרתי, 20:8. עם פתיחת הרבע השני, כרמיאל התאוששה מהלם הפתיחה ואט אט החלה לנגוס ביתרון של האורחים עד להשגת השוויון המיוחל, ממש על סף סיומה של המחצית הראשונה שהסתיימה ב-38:38. במחצית השנייה שוב נקלעה כרמיאל לפיגור, ממנה היא כבר לא חזרה.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג – 23 נק', דניאל ארד – 18 נק', ניר נצר ואדם חשאן – 9 נק כ"א, עמית קמרי – 7 נק'.

יו"ר הקבוצה שרון זריהן: "ניכר שעדיין לא ממש נכנסנו לכושר עקב הנסיבות, וזה פגע בנו כמו שאני מאמין בעוד קבוצות. בנינו קבוצה צעירה ודינמית, ואנחנו מאמינים ביכולות של השחקנים. אומנם הפסדנו במשחק הפתיחה, אבל צריך להבין שהליגה הארצית היא ליגה טובה ואיכותית ונדרש זמן להיכנס לעניינים. אנחנו עם הפנים קדימה, להמשך".

במחזור הקרוב תצא מכבי עירוני כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל מעלות, שלא שיחקה במחזור הראשון עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. המשחק יתקיים ביום ראשון (29 בנובמבר) בשעה 20:00.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות