fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: מה עשתה הפועל עכו/מטה אשר מול האחרונה בטבלה?

הפועל עכו/מטה אשר הזיעה קשות במפגשה מול האחרונה בטבלה מכבי קריית מוצקין, והכניעה אותה רק לאחר הארכה, 76:80. במחזור הקרוב מצפה לה יריבה קשה בהרבה: השנייה בטבלה, הפועל מגידו
שחקני הפועל עכו/מטה אשר חוגגים את הניצחון צילום: באדיבות אילן פרומן

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

אחרי שתי דחיות בעקבות מגפת הקורונה, נפגשו סוף סוף הפועל עכו/מטה אשר ומכבי קריית מוצקין. למרבה ההפתעה, למרות הפער בטבלה בין הקבוצות (הפועל עכו/מטה אשר מדורגת במקום בחמישי בטבלה, קריית מוצקין במקום האחרון), המשחק היה שקול ברובו והסתיים בניצחון עכואי דחוק, 76:80, ועוד אחרי הארכה.

הפועל עכו/מטה אשר חסרה את המתאזרח חואן ברחל, ששבר את הרגל באימון וייעדר לפחות חודש.

הפתיחה הייתה שייכת למארחים מקרית מוצקין שהפתיעו את קבוצת הצמרת מעכו/מטה אשר וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 11:12. המשחק המאוזן נמשך גם ברבע השני ורגע לפני סיום המחצית הראשונה הצליחה עכו/מטה אשר לחולל מהפך בתוצאה ולרדת להפסקה ביתרון, 29:30. גם במחצית השנייה המשיך להיות משחק שווה כוחות עם יתרון שנע מקבוצה לקבוצה. בסיום הרבע השלישי הצליחה עכו/מטה אשר לשמור בשיניים על יתרון זעיר, 46:48. המארחים ממוצקין לא ויתרו ונתנו פייט עד הסוף. עכו/מטה אשר התקשתה לפתוח פער והמשחק נגמר בשוויון, 68:68, ששלח את הקבוצה להכרעה בהארכה. שם, חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד השכילו לנצל את ניסיונם ולהכניע את היריבה העקשנית, 76:80.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: אלון שושני – 22 נק', ניר נצר – 20 נק', רז מור 15 נק', גל ויונטה – 12 נק', יאיר קצוטי – 7 נק', ים בן שבת ואור קוטר – 2 נק' כ"א.

המנהל המקצועי אילן פרומן, סיכם: "למרות המיקום של קריית מוצקין בטבלה, היו לנו חששות מהמשחק הזה. מדובר בקבוצה יריבה שנאבקת על הישרדותה בליגה והתחזקה מאוד בשבועיים האחרונים. היה משחק מותח ואגרסיבי ואני שמח שידענו להתעלות בסיום ולנצח. יישר כוח לשחקנים שבאמת נתנו את הכל במשחק ונלחמו עד הסוף. השאיפה שלנו היא להמשיך להתקדם במעלה הטבלה".

בעקבות הניצחון שמרה הפועל עכו/מטה אשר על מקומה החמישי בטבלה עם 18 נק', בדיוק כמו לקבוצה שבמקום הרביעי, הפועל כפר סבא.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו/מטה אשר למפגש צמרת את השנייה בטבלה, הפועל מגידו (יום ראשון, 23 בינואר, שעה 19:00).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות