fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: המחווה המרגשת של אנשי יפיע לקבוצת הנשים של כרמיאל

קבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל, התארחה בכפר יפיע למפגש נגד הקבוצה המקומית. כרמיאל ניצחה, 31:53, שמרה על מקומה בפסגה, אבל אנשיה התרגשו בעיקר מקבלת הפנים החמה שבה התקבלה הקבוצה. היו"ר שרון זריהן: "אנשי יפיע היו מדהימים והוכיחו כי התקווה לחיים משותפים עדיין קיים"
אחווה על המגרש. אנשי כרמיאל ואנשי יפיע, לפני המשחק ביניהן | צילום: באדיבות שרון זריהן

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, הפסידה במחזור האחרון להפועל כפר קאסם, 89:72. כרמיאל יצאה למשחק החוץ בסגל חסר מאוד וללא השחקנים הזרים והמתאזרחים שעזבו את הארץ. המארחים פתחו חזק ושלטו לאורך כל המשחק.

היו"ר שרון זריהן: "אין ספק שהדחיות הרבות שהיו עקב המצב הביטחוני פגעו במומנטום וברצף שהיינו בו. שחקנים עזבו, המטרה שלנו הושגה, וככה גם זה נראה על הפרקט. משחק חלש, בלי הגנות ובאווירת סוף עונה".

לכרמיאל נותרו עוד שני משחקים לסיום העונה. ביום ראשון (30 במאי) תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד מכבי קריית ביאליק, שכבר ירדה לליגה א', וביום חמישי הבא (3 ביוני) היא תשלים את משחקה הדחוי נגד מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא.

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' מדורגים במקום השמיני בטבלה עם 32 נקודות ומאזן של עשרה ניצחונות ו-12 הפסדים.

הפועל מעלות, שלא שיחקה השבוע, תקיים את משחקה הבא ביום חמישי (3 ביוני) כשתתארח אצל מכבי חדרה. למעלות נותרו שלושה משחקים. נזכיר רק, שמעלות הקבוצה היחידה בליגה שטרם ניצחה העונה.

 

ארצית, נשים

קבוצת הנשים של מכבי עירוני כרמיאל גברה במחזור האחרון בחוץ על מכבי יפיע, 31:53, וממשיכה להוליך בראש הטבלה. לכרמיאל אומנם 37 נקודות ומאזן של 19 ניצחונות והפסד בודד, אבל ליריבתה על העלייה, הפועל מגדל יזרעאל (32 נקודות) ארבעה משחקים פחות, ככה שאם היא תנצח את כולם היא תעקוף את כרמיאל בדרך לזכייה בכרטיס העלייה היחיד לליגה הלאומית.

בכרמיאל ביקשו לציין לטובה את האירוח במשחק החוץ ביפיע, כפי שמתאר יו"ר המועדון שרון זריהן: "מדובר במשחק שנערך על רקע המצב הביטחוני בדרום והאירועים הקשים פה במדינה שהיו במהלך הלחימה. כבר בכניסה ליפיע, חיכו לנו נציגי הקבוצה וליוו אותנו בשיירה עד לאולם. דיברנו על המצב ועל מה שקורה, אבל לא נתנו לזה לחלחל לשחקניות. התחייבנו להמשיך לשמור על דו קיום ועל כבוד הדדי וככה גם התנהל המשחק: באווירה ספורטיבית והוגנת.

"אחרי שניצחנו, הם כיבדו אותנו בממתקים וגם ליוו אותנו עד ליציאה מהכפר. חשוב לי לציין שאנשי יפיע היו מדהימים, במיוחד היו"ר תאופיק חטיב וחבריו להנהלה: לוהאם חלאילה ואיברהים מלחם, רכז הליגות אונאסיוס נסייר והמאמן שלהן אמיר עדן. הם הוכיחו שהתקווה לחיים משותפים עדיין קיים".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות