fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: שוער חדש בהפועל עכו

עמית סואירי (20), שוערה השלישי של הפועל חיפה, הצטרף להפועל עכו במקומו של השוער תמיר ללו ששוחרר. סואירי: "נרגש להתחיל דרך חדשה"
ברוך הבא. השוער עמית סואירי עם סוכנו, שי אבני צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

לאחר ששחררה את השוער תמיר ללו למ. ס. טירה מליגה א' ואת החלוץ כרם ארשיד (טרם מצא קבוצה), צרפה הפועל עכו את השוער עמית סואירי (20) מהפועל חיפה.

סואירי, בוגר מחלקת הנוער בהפועל חיפה, היה השנה שוער שלישי בקבוצת הכדורגל האדומה.

בעונה הנוכחית לא רשם אפילו דקת משחק אחת, אבל בעונה שעברה שותף בשלושה משחקים, כשבאחד מהם הספיק לרשום 16 דקות בלבד לפני שנפצע והוחלף.

סואירי מגיע כשוער משנה לשוער ראזי אבו חמדאן, שהתחיל את העונה כשוער שני אבל די מהר קיבל הזדמנות, הוכיח יציבות ויכולת טובה ותפס מעמד של קבע בהרכב הראשון.

סואירי: "אני שמח להגיע למועדון כמו הפועל עכו, זכיתי לקבלת פנים חמה וטובה ואני ממש נרגש להתחיל בדרך חדשה. כעת, חובת ההוכחה היא עליי ואעשה את הכל כדי להצליח ולסייע לקבוצה לעמוד במטרותיה. אני מודה להפועל חיפה על שנתנה לי את ברכת הדרך ולמאמן השוערים פיני אברהם על העזרה והתמיכה הגדולה".

סוכנו של השחקן שי אבני הוסיף ואמר: "עמית הוא שוער צעיר ומוכשר שנמצא כבר עונה שנייה בסגל הקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה ואני בטוח שעמית ייתן להפועל עכו שקט בעמדת השוער. אני מאחל לו ולהפועל עכו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות