fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: עקב הסגר הצפוי, הוקדם משחק הליגה של הפועל עכו

משחקה של הפועל עכו נגד בית"ר ת"א/בת ים, שהיה אמור להתקיים ביום שישי הקרוב, הוקדם ליום חמישי בערב. הסיבה: החל מחצות שבין יום חמישי לשישי, יוטל סגר כללי בכל הארץ, כולל הפסקת משחקי הליגות
פגרה כפויה. שחקני הפועל עכו מתכוננים למשחק האחרון לפני הסגר | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

בעקבות החלטת הממשלה על סגר מהודק החל מיום חמישי הקרוב (7 בינואר) בחצות ולמשך 14 ימים לפחות, תופסק גם כל פעילות הספורט. ליתר דיוק, משחקי הליגה יוקפאו לחלוטין, אבל כן יתאפשר לקבוצות משתי הליגות הבכירות: ליגת העל והליגה הלאומית, לשמור על שגרת אימונים. שר הספורט חילי טרופר, עוד ניסה לבצע מהלך להחריג את פעילות הספורט המקצועני, אך לאחר שהבין בשיחות עם ראשי מערכת הבריאות כי מצב התחלואה בישראל עולה בהתמדה ונמצא במצב חמור מאוד, הוא יישר קו עם ההחלטה.

פרויקטור הקורונה נחמן אש: "אתם תראו שכל אירופה עוד תלך אחרינו וגם הם ייאלצו לעצור בקרוב את כל פעילות הספורט".

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון, ניסה גם הוא להניע את ההחלטה מלעצור את הכדורגל, ובמכתב שכתב לראשי מערכת הבריאות הזהיר שהפסקת הפעילות עלולה להוביל לתוצאה הרסנית מבחינה מקצועית וכלכלית.

במשרד הספורט הוסיפו ואמרו: "נלחמנו נגד ההחלטה להפסיק לחלוטין את פעילות הספורט, והצלחנו לאשר לפחות אימונים לקבוצות מקצועניות כדי שיתאפשר להן לחזור למשחקים ברגע שהסגר ייגמר. במשרד הבריאות הציגו בפנינו נתונים קשים ואמרו שבניגוד לפעמים קודמות, הפעם מדובר במצב קטסטרופלי".

במשרד הספורט שבו והדגישו את החשיבות שבמילוי אחר ההנחיות וההוראות. "אם אנחנו רוצים לחזור לשגרה, על הספורטאים להקפיד על המתווה של בית – אימון – בית".

בעקבות הפסקת הפעילות, ישונו כעת גם מועדי המשחקים בליגה ובגביע.

כך למשל, משחק הליגה הקרוב של הפועל עכו, בחוץ נגד בית"ר ת"א/בת ים, שהיה אמור להתקיים ביום שישי, הוקדם ליום חמישי, 7 בינואר, בשעה 19:15. טרם נקבע מועד סופי למפגש המסקרן במסגרת גביע המדינה, בו תארח הפועל עכו את בית"ר ירושלים מליגת העל. המשחק אמור להתקיים ביום ראשון, 17 בינואר, אולם כעת ייתכן ותהיה דחייה למועד אחר.

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות