fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור – עכו שוב לא ניצחה, כרמיאל שוב הפסידה

לאומית: הפועל עכו סוגרת כבר 5 משחקים ללא ניצחון ליגה ב': גם חילופי מאמנים לא ממש עזרו להפועל עירוני כרמיאל. בית"ר נהריה הובילה 3 פעמים והפסידה
שבר בצורת כיבושים. קרים אבו בקר (משמאל) מהפועל עכו עם אדם אליו צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

הפועל עכו השלימה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שסיימה את מפגש החוץ שלה נגד האחרונה בטבלה הפועל עפולה, בתיקו 1:1.

המארחים מירכתי הטבלה עלו ראשונים ליתרון משער שהובקע בדקה ה-15, כיסוי לקוי בהגנה הוביל לכך ששחקן עפולה מצא את עצמו בודד ברחבה מול השוער ומשם הדרך לרשת הייתה קלה, 0:1 לעפולה.

התגובה העכואית הגיעה רק בדקה ה-52, אחמד שעבאן שלח כדור רוחב לרחבה וקרים אבו בקר שבר בצורת ארוכה כשנגח מקרוב לפינה ופנימה 1:1.

התיקו אומנם קידם את הפועל עכו זמנית לפחות למקום החמישי בטבלה עם מאזן של 25 נקודות, אבל המיקום עוד עשוי להשתנות עם השלמת שאר משחקי המחזור.

המאמן מסאי דגו: "אנחנו בתקופה שפחות הולך לנו מבחינת ניצחונות, פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד וברבע השעה הראשונה שטפנו את המגרש והגענו למצבי הבקעה, לצערי לא עשינו את זה. אנחנו קבוצה מספיק חזקה וטובה וגם כשעפולה עלתה ליתרון, לא נשברנו וידענו לחזור למשחק ולהשוות. המשכנו לשחק התקפי והמשחק הזה היה יכול להיגמר עם הכרעה לכל קבוצה".

במחזור הקרוב (יום שישי, 7 בינואר, שעה 15:00) תארח הפועל עכו את הפועל רעננה המשתפרת עם המאמן אלי כהן.

כדורגל ליגה ב' (מחזור 14)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל ספגה הפסד ביתי צורב למכבי ג'דידה/מכר, 2:0 וסיבכה את מצבה במאבק על כניסה לפלייאוף העליון, היה זה הפסד ראשון בעידן המאמן החדש רפי בוסקילה.

כרמיאל ספגה את השער הראשון בדקה ה-37 וירדה להפסקה בפיגור 1:0. בדקה ה-65 ספגה כרמיאל מכה נוספת כשאמיר כנעאן ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

בדקה ה-82 נסגר הסיפור, האורחים מג'דידה/מכר כבשו שער שני והגדילו את יתרונם ל-0:2, כל הניסיונות של כרמיאל לחזור למשחק לא צלחו.

בעקבות ההפסד ירדה כרמיאל למקום הרביעי בטבלה כשבמאזנה 23 נקודות, נקודה אחת פחות מהמקום השלישי, המוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.

במחזור הקרוב (יום שישי, 7 בינואר) מצפה לכרמיאל מפגש חוץ קשה אצל מוליכת הטבלה אחווה כפר מנדא.

בית ב' (מחזור 14)

בית"ר נהריה בכדורגל החמיצה הזדמנות מצוינת להמשיך ברצף ניצחונותיה כשספגה הפסד דרמטי במשחק החוץ שלה נגד צעירי טמרה, 4:3. המשחק התנהל בקצב מהיר וכבר בדקה ה-14 העלה אוריאל אלביליה את בית"ר נהריה ליתרון 0:1.

בדקה ה-30 איזנו המארחים ל-1:1, בדקה ה-43 החזירה לעצמה נהריה את היתרון משער שכבש קובי אלפסי, 1:2, זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

בדקה ה-55 השוותה טמרה בפעם השנייה במשחק 2:2, בדקה ה-71 עלתה נהריה ליתרון פעם שלישית במשחק והכובש הפעם מתן אשכנזי 2:3.

טמרה לא נשברה ובדקה ה-87, אחרי לחץ אדיר על שער נהריה, הצליחה להשוות בפעם השלישית 3:3, דווקא כשהיה נדמה שהמשחק מסתיים בחלוקת נקודות בין הקבוצות, הבקיעה טמרה שער רביעי בדרך למהפך, 3:4.

בתום 11 משחקים מדורגים חניכיו של המאמן והיב כיאל במקום החמישי בטבלה עם 12 נקודות, במחזור הקרוב (יום שישי, 7 בינואר) תארח נהריה את מכבי יפיע.

אחי עכו הייתה חופשיה, במחזור הקרוב תצא הקבוצה שעברה זעזוע בעקבות עזיבתו של המאמן פריד סכניני, למפגש חוץ נגד עירוני בני כבול.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות