fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קוראת להתאחד סביב הקבוצה

קרן בן נשר מבקשת מהאוהדים להניח את המחלוקות והביקורות בצד ולהתרכז כעת בדבר אחד: תמיכה בשחקנים ובקבוצה לקראת שלושת המשחקים הקרובים והגורליים של העונה
קרן בן נשר, מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו צילום: גיל נחושתן

הפועל עכו (לאומית)

רגע לפני הישורת האחרונה והמכריעה של העונה, קוראת מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, לאוהדים להתאחד סביב הקבוצה.

"עברנו עונה מאתגרת ולא פשוטה", אומרת בן נשר, "עונה רוויה בעליות ומורדות, ניצחונות והפסדים, תקוות ואכזבות. אבל היום אני מבקשת מהאוהדים להניח בצד את כל המחלוקות והביקורות ולהתלכד ולהתאחד סביב הקבוצה ולתמוך בה במשחקים האחרונים והגורליים של העונה".

שלושה מחזורים לסיום העונה, הפועל עכו מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם 39 נקודות, כשהיא מקדימה בהפרש שערים בלבד את הפועל ראשון לציון שנמצאת במקום ה-14, שמוביל למשחקי הישרדות נגד הירידה. להפועל עכו גם נקודה אחת יותר מהפועל רעננה שנמצאת מתחת לקו האדום עם 38 נקודות.

ביום שני (25 באפריל) תארח הפועל עכו את הפועל רעננה לעימות ישיר נגד הירידה. במחזור הבא, שיערך ביום שישי (29 באפריל) תצא הפועל עכו לעוד משחק קריטי כשתתארח אצל הפועל ראשון לציון. במחזור הסיום של העונה מצפה להפועל עכו משחק בית נגד הפועל רמת השרון, שלמעשה כבר הבטיחה את הישארותה בליגה.

"אני מבינה שלא כולם מסכימים עם הדרך שלי וזה בסדר גמור, אבל אני מבקשת שלפחות בשלושת המשחקים הקרובים, תניחו את המלחמות נגדי בצד ותתרכזו בעידוד השחקנים ובתמיכה בקבוצה", מבקשת בן נשר, "היום, יותר מתמיד, הקבוצה זקוקה לכם האוהדים. אתם הכוח והקבוצה זקוקה לתמיכתם ולאהבתכם".

ראשי הקבוצה החליטו לאפשר לאוהדים כניסה חינם לשני משחקי הבית האחרונים והקובעים של העונה. "אהבת חינם לא עולה כסף, אבל שווה זהב", מסכמת בן נשר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות