fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מדוע הפועל כרמיאל והפועל נהריה הועמדו לדין משמעתי?

הפועל כרמיאל בכדורגל זומנה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית והפועל נהריה הועמדה לדין על כך שהופיעה למשחק ליגה ללא מאמן
הסתפק באזהרה. המנהל המקצועי של הפועל עירוני כרמיאל, אושרי לוי צילום: עיריית כרמיאל

הפועל עירוני כרמיאל יצאה מוכה וחבולה מהמשחק האחרון נגד מכבי ג'דידה/מכר, לא רק שהקבוצה ספגה הפסד בית 2:0, אלא גם הועמדה לוועדת משמעת של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, עקב אירועים בלתי ספורטיביים שהתרחשו במהלך המשחק.

על פי דוח השופט בדקה ה-56 עדכן הקוון במשחק כי אחד מאנשי כרמיאל קילל אותו, כשהשופט ביקש לדעת את שמו של המקלל, התברר שאותו אדם כלל לא רשום בטופס המשחק כמי שמורשה לשבת בתוך תחומי המגרש.

בעקבות כך הורחק אותו אדם מהמגרש בכרטיס אדום, עוד מציין שופט המשחק שבדקה ה-75 התפרץ אליו יו"ר הקבוצה עומרי דרור, שלדברי השופט לא היה רשום בטופס המשחק כמי שמורשה לשבת בתוך תחומי המגרש והתחיל לנזוף בצוות השיפוט: "אתם חבורה של פחדנים. אני לא יודע מאיפה הביאו אתכם. אתם בושה וחרפה", כך ציטט השופט בעדותו את דברי היו"ר.

עוד נטען, כי בסיום המשחק התפרץ המנהל המקצועי של כרמיאל אושרי לוי לחדר השופטים והחל בצעקות כלפיהם: "הרסתם את המשחק, אין לכם בושה", ציטטו השופטים את דבריו של לוי לעברם.

צוות השיפוט מציין שבאותם רגעים חש מאוים והזעיק לחדרם מאבטחים.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרשיע את הפועל כרמיאל ברוב הסעיפים, הקבוצה הורשעה בגין התנהגות בלתי ספורטיבית ונקנסה בסך 1,000 שקלים, עומרי דרור הורשע בהעלבת שופט ובהפרת סדר וספג קנס כספי בסך 500 שקלים והרחקה משני משחקים. אושרי לוי זוכה מאשמת העלבת שופט אך הורשע בגין התנהגות בלתי הולמת ויצא בזול: נזיפה בלבד.

ועוד מבית הדין: הפועל נהריה הועמדה לדין לאחר שהופיעה למשחק הליגה נגד הפועל תרשיחא ללא מאמן, הקבוצה הורשעה וספגה קנס בגובה 1,500 שקלים.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות