fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגות נמוכות: הפועל עירוני כרמיאל הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון

ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל גברה על מכבי שעב, 0:3, ומחזור אחד לסיום הליגה הסדירה עלתה לפסגה וכבר מתכוננת למאבקי העלייה. אחי עכו מנצחת ובורחת מהתחתית. ליגה ג': הפועל נהריה והפועל שלומי ספגו תבוסות
שחקני הפועל עירוני כרמיאל חוגגים את העפלתם לפלייאוף העליון צילום: באדיבות אלעד ז'אן

ליגה ב' (מחזור 17)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה, אחרי שניצחה במחזור האחרון את מכבי שעב, 0:3. בעקבות הניצחון העפילה כרמיאל לראש הטבלה.

כרמיאל התייצבה למשחק ללא מאמנה רפי בוסקילה ושחקן הרכש החדש ליעד אלמליח. הסיבה: השניים שומרי שבת, ואנשי שעב סירבו לבקשת כרמיאל להקדים את המפגש ליום שישי. בעקבות הסירוב, נערך המשחק ביום שבת.

מי שתפס את מקומו של המאמן בוסקילה על הקווים היה עוזרו, קיצי דונט.

כרמיאל הגיעה מפוקסת וחדה וכבר במחצית הראשונה הייתה ביתרון, 0:2, משערים של אוהד עדי והרן אלגרישי. במחצית השנייה היה זה סער אזולאי, שכבש את השער השלישי לזכות קבוצתו וקבע את תוצאת המשחק.

במחזור הקרוב, במשחק שינעל את הליגה הסדירה, תארח כרמיאל את צעירי סכנין.

צמרת טבלת בית א'

  1. הפועל עירוני כרמיאל – 32 נק'
  2. הפועל צפת – 31 נק'
  3. בני ממב"ע הגולן – 31 נק'
  4. אחווה כפר מנדא – 29 נק'

בית ב' (מחזור 17)

אחי עכו, עם מאמן חדש על הקווים – עדנאן אבו שנב, רשמה ניצחון ליגה שני רצוף כשגברה במשחק חוץ על השנייה בטבלה, צעירי טמרה, 0:3. המחצית הראשונה עוד הייתה מאופסת, אבל בדקה ה-64 היה זה מחמוד יוסף, שהפתיע עם שער יתרון לזכות אחי עכו. בדקה ה-89 הכפילה אחי עכו את יתרונה משער נוסף של מחמוד יוסף. עמוק בתוספת הזמן כבש איאד אבו סטילה את השער השלישי לזכות קבוצתו והכריע את המפגש. בעקבות הניצחון העלתה אחי עכו את מאזנה ל-12 נקודות והתרחקה 5 נקודות מהקו האדום.

בסוף השבוע הקרוב יתקיים המחזור האחרון של הליגה הסדירה. אחי עכו תהיה חופשיה. בית"ר נהריה, שהייתה חופשיה בסוף השבוע האחרון, תתארח אצל הפועל עראבה.

ליגה ג' (מחזור 14)

משחקה הביתי של מכבי סקציה מעלות נגד הפועל ג'ת/ינוח, שהיה אמור להתקיים ביום שישי האחרון, לא נערך עקב אי הופעת הקבוצה האורחת.

הפועל נהריה, שהשיגה במחזור הקודם את ניצחונה הראשון העונה בליגה, הראשון אחרי שנה וחודשיים ו-32 מחזורים, חזרה לסורה עם הפסד חוץ למ. כ. סלאמה/משגב, 7:2. המארחים פתחו בצורה חזקה וכבר בסיום המחצית הראשונה הוליכו ביתרון, 0:4. בדקה ה-63 צימק אלכסיי דידוסנקו בפנדל ל-4:1. מחמוד קשוע הבקיע לזכות נהריה בדקה ה-68 וצימק ל-4:2. הסיום היה שייך שוב למארחים, שהרשיתו עוד שליישה בדרך לניצחון מוחץ.

גם הפועל שלומי ספגה תבוסה במשחק חוץ, אחרי שנכנעה למוליכת הטבלה, מכבי אבו סנאן, 8:2. דווקא שלומי הייתה זו שכבשה ראשונה כשאבי הרבון הפתיע עם שער מהיר כבר בדקה הראשונה למשחק. אלא שהיתרון לא החזיק יותר מדי זמן וכבר בדקה ה-5 איזנה אבו סנאן ל-1:1. הבליץ של אבו סנאן נמשך ועד לסיום המחצית הראשונה התהפכה התוצאה, 1:5 למארחים. בדקה ה-53 כבש אבי בן שטרית לזכות שלומי וצימק ל-5:2, אבל אקורד הסיום היה שייך לאבו סנאן שהבקיעה עוד שלושה שערים בדרך ל-2:8 בסיום.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 28 בינואר): הפועל סמיע – הפועל נהריה, הפועל שלומי – מכבי סקציה מעלות (שעה 13:00, מעלות).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות