fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': נפתחו משחקי הפלייאוף העליון והתחתון

פלייאוף עליון: הפועל עירוני כרמיאל פתחה בניצחון על אחי עכו, 1:3. פלייאוף תחתון: סקציה מעלות פתחה גם היא ברגל ימין, עם ניצחון חוץ על ביר אל מכסור, 2:3. בית"ר נהריה איבדה יתרון, 0:2 וסיימה את מפגש החוץ שלה נגד כפר מנדא בתיקו, 2:2
מנהל המשק של סקציה מעלות אלי (פילון) תורג'מן עם צמד מבקיעי השערים, עדי דכואר ורמי נחאס | צילום: עידן כפיר

פלייאוף עליון

הפועל עירוני כרמיאל פתחה את משחקי הפלייאוף העליון ברגל ימין ועם ניצחון ביתי על אחי עכו, 1:3. מידן שטיינברג כבש בדקה ה-20 והעלה את קבוצתו ל-0:1, יתרון שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-64 הכפילה כרמיאל את יתרונה עם שער של ארז אלבז. בדקה ה-89 ביססה כרמיאל את ניצחונה עם שער שני של אלבז. עמוק בתוספת הזמן הצליחה אחי עכו לצמק משער שהבקיע מלך השערים שלה העונה, חאלד כליב.

במשחק המקביל, נפרדו איחוד בני שפרעם וצעירי כפר כנא בתיקו אפס.

במחזור הקרוב (יום שלישי, 1 ביוני) תארח כרמיאל את שפרעם (שעה 20:00). אחי עכו תארח את כפר כנא (שעה 19:00).

פלייאוף תחתון

בית"ר נהריה הייתה קרובה מאוד להבטיח לעצמה את ההישארות בליגה, אבל סיימה את מפגשה נגד הלפני אחרונה בטבלת הפלייאוף התחתון, אחווה כפר מנדא בתיקו, 2:2.

חניכיו של המאמן מיכה מלכה כבר הוליבו ביתרון, 0:2, משערים של עמראן בריק (דקה 17) ומימון משלב (דקה 63), אבל שער עצמי של קובי אלפסי (דקה 69) ושער נוסף של המארחים בדקה ה-86, הביאו לשוויון.

בית"ר נהריה מרוחקת 8 נקודות מהקו האדום, פער שצריך להספיק לה כדי להישאר בליגה.

סקציה מעלות שמרה על פער 6 הנקודות מהקו האדום, אחרי שהשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, הפעם, עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, על בני ביר אל מכסור, 2:3.

המארחים עוד הובילו במחצית, 0:2, אבל מחצית שנייה משופרת של חניכיו של המאמן זאהר פלאח, הובילו למהפך בתוצאה. עדי דכואר בצמד שערים ושער נוסף של רמי נחאס המצוין, הקנו למעלות ניצחון חשוב לקראת המשך מאבק ההישארות שלהם בליגה.

במחזור הקרוב (יום שלישי, 1 ביוני) אמורה בית"ר נהריה לארח את האחרונה בטבלה, אל נהדא נצרת, אולם טרם ברור אם היריבה, שכבר ירדה ליגה, תופיע למשחק. מעלות תארח את צעירי טמרה (שעה 17:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות