fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': כרמיאל כבשה את הפסגה

כבשו את המקום הראשון. שניים מהכובשים של כרמיאל, איתן אדרי ושחף ספיר צילום: באדיבות הפועל עירוני כרמיאל

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל כבשה, זמנית לפחות, את המקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון חוץ על בית"ר נהריה, 0:3.

כרמיאל פתחה טוב וכבר בדקה השביעית עלתה ליתרון משער שכבש ליעד אלמליח, 0:1. בדקה ה-49 נותרה נהריה בעשרה שחקנים לאחר שירוסלב קיריצ'ק ספג כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-52 ניצלה כרמיאל את יתרונה המספרי כדי לכבוש שער שני, שהבקיע החלוץ הצעיר והלוהט שלה שחף ספיר, 0:2. איתן אדרי ביסס את הניצחון עם שער שלישי שכבש בדקה ה-60. מפה, נהריה כבר לא יכלה לחזור. בדקה ה-88 התאזנו הכוחות במגרש אחרי שאהוד מערבי מכרמיאל ספג גם הוא כרטיס צהוב שני והורחק.

חניכיו של המאמן ליאור דה כלבו אומנם מדורגים בראש הטבלה עם 15 נקודות, בדיוק כמו לשנייה בטבלה מ. ס. קריית ים, אך לקרייתים משחק אחד פחות.

הפועל עירוני כרמיאל צירפה את הקשר בן שטרלינג (21) ששיחק בעונה שחלפה בהפועל בועיינה בליגה א'.

שטרלינג: "אני שמח להצטרף למועדון חם עם אנשים נהדרים ומודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי".

אחי עכו, התאוששה מהר מאוד מהפסד הליגה הראשון שספגה במחזור הקודם (3:0 לכרמיאל), ועלתה שוב על מסלול הניצחונות אחרי שגברה בביתה על הפועל עראבה בתוצאה, 1:3. זה הלך קשה, אבל בדקה ה-40 הצליחה אחי עכו לפרוץ את שער האורחים ולהבקיע מרגלי עלא חלאילה בדרך ליתרון, 0:1. בדקה ה-70 הכפיל ויאם מוסא את היתרון העכואי ל-0:2. ענאן איברהים כבש גם הוא בדקה ה-80 והעלה את אחי עכו ל-0:3. בדקה ה-87 הצליחה עראבה לצמק ל-3:1, לא יותר.

בעקבות הניצחון טיפסה אחי עכו למקום השלישי בטבלה כשהיא רחוקה 2 נקודות בלבד מהפסגה.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 14.10, שעה 14:00): הפועל עירוני עראבה – בית"ר נהריה, מ. ס. קריית ים – אחי עכו, הפועל עירוני כרמיאל – הפועל בני בענה (מוצאי שבת, 15.10, שעה 21:00).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות