fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל התחילה לעבוד

הקבוצה התאוששה מהר מאוד מהאכזבה שלא הצליחה להעפיל לליגה א' וכבר פתחה בהכנות לעונה הקרובה. המאמן לירון יגר, שהעלה את הקבוצה לליגה ב' והוביל אותה בעונה האחרונה לפלייאוף העליון, ממשיך בתפקידו. מי שוחרר? מי צורף? מי חזר? כל התשובות, בכתבה הבאה
חזר הביתה. החלוץ איליה זאיקה צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

הפועל עירוני כרמיאל, התאוששה מהר מהאכזבה מכך שלמרות שהעפילה למשחק הפלייאוף העליון לא הצליחה לזכות בכרטיס העלייה לליגה א', וכבר החלה בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה. אחת ההחתמות המשמעותיות היא הבאתו של החלוץ מוחמד אבו ריא (32), ששיחק בעונה האחרונה במדי צעירי כפר כנא, עמה אף העפיל לליגה א'. אבו ריא נחשב לאחד החלוצים הפוריים בליגה ב'.

אבו ריא: "אני שמח מאוד להגיע לכרמיאל. יש פה קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים, הנהלה מצוינת ותנאים מעולים. אני מקווה לסייע לקבוצה להגשים את מטרתה לעלות לליגה א'. אתן את כל ניסיוני ויכולתי כדי שזה יקרה, בעזרת השם".

הקבוצה גם החזירה לשורותיה את החלוץ איליה זאיקה (30), שהיה לפני שנתיים מכוכבי העלייה של כרמיאל לליגה ב' ובעונה שעברה שיחק בהפועל צפת בליגה ב'.

זאיקה: "שמח לחזור לקבוצה שהיא כמו בית בשבילי. פה גדלתי והתפתחתי ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות להעביר מניסיוני לדור הצעיר. יש פה מועדון עם שאיפות ומטרות ואני מקווה לעזור לקבוצה להשיג אותן ולהעלות את הפועל עירוני כרמיאל לליגה גבוהה יותר".

מי שעוד חתם הוא השוער בשאר דאהר (29), שגם הוא שיחק בעונה האחרונה בהפועל צפת וחוזר לקדנציה שנייה בכרמיאל.

הקבוצה גם צירפה את רמי דאהר (29), שמגיע מהפועל פרדיס בליגה א', וגם לו זוהי קדנציה שנייה בכרמיאל.

שחקן חדש נוסף הוא החלוץ שאדי חמדאן (26) ממכבי סקציה מעלות.

בקבוצה גם סיכמו על המשך דרכם של הקפטן מידן שטיינברג, יובל שבתאי, סהר דהן, אוהד עדי, אהוד מערבי, הרן אלגרישי, מוחמד סוואעד, ליעד בראונשטיין וניזאר כבת מקבוצת הנוער.

מי שעוזבים את הקבוצה הם בר מתן, גבי קסא, יוסי סמו, מוחמד חלאילה, שרון מלכה, ליאור סילבר ונתן נודלמן.

המאמן לירון יגר, שהעלה את הקבוצה מליגה ג' לליגה ב', ואף הוביל אותה למשחקי הפלייאוף העליון, ימשיך לקבל קרדיט ויאמן את הקבוצה גם בעונה הקרובה. בימים הקרובים ייקבע מועד לפתיחת האימונים לעונת המשחקים 2021/22.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות