fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: פורסם מועד פתיחת העונה ולוח המשחקים לעונה הקרובה

בשבוע הבא (יום שני, 1 באוגוסט) תפתח עונת המשחקים בליגה הלאומית עם משחקי גביע הטוטו. עם מי שובצה הפועל עכו באותו בית? את מי היא תפגוש במחזור הראשון של הליגה? אלו תוצאות השיגה הקבוצה עד כה במשחקי ההכנה? כל התשובות, בכתבה הבאה
המובילים. המאמן אלון זיו (שני משמאל) עם הצוות המקצועי שיעבוד לצדו העונה צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו תפתח את העונה ב-1 באוגוסט, במסגרת מפעל גביע הטוטו. הקבוצה העכואית שובצה לבית מספר 1, יחד עם הפועל אום אל פאחם, מכבי אחי נצרת והיורדת מליגת העל, הפועל נוף הגליל.

הפועל עכו תארח במחזור הראשון את מכבי אחי נצרת (יום ראשון, 1 באוגוסט, שעה 19:30). במחזור השני תפגוש הפועל עכו את הפועל אום אל פאחם (יום חמישי, 4 באוגוסט, שעה 19:30) באצטדיון טוטו עכו. במחזור השלישי והאחרון תתמודד הפועל עכו נגד הפועל נוף הגליל (יום שני, 8 באוגוסט, שעה 19:30), כשגם משחק זה יערך בעכו.

הליגה עצמה תצא לדרך ב-18 באוגוסט, כשבמחזור הפתיחה תארח הפועל עכו את העולה הטרייה מליגה א', עירוני טבריה.

המאמן אלון זיו השלים את הצוות המקצועי שיעבוד לצדו. לירן דלויה יהיו עוזרו, עדן סולומון מונה למאמן שוערים ועבד בהלול, חוזר לאייש את משבצת מאמן הכושר.

עד כה, קיימה הקבוצה ארבעה משחקי אימון: נגד העולה החדשה לליגה הלאומית עירוני טבריה (1:2, הבקיעו לעכו: אור אדרי ודניאל רודריגז), נגד הפועל עירוני קריית שמונה (2:0), נגד הפועל חיפה (0:0) ונגד הפועל עפולה (0:3, משערים של כארם ארשיד, אבו פאני ויונתן טפר).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות