fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מסאי דגו מונה למאמנה החדש של הפועל עכו

רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, מינתה הפועל עכו את מסאי דגו, למאמן שינסה לחלץ אותה מנשירה לליגה א'. דגו: "אם לא הייתי מאמין באפשרות להישאר בליגה, לא הייתי בא". המבחן הראשון של המאמן החדש יהיה מחר (יום שני, 12 באפריל), במשחק החוץ נגד הפועל רעננה
ברוך הבא ובהצלחה. המאמן מסאי דגו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו מצאה מאמן. ערב פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון ותחילת המאבק נגד הירידה, החתימה בסוף השבוע הפועל עכו את מסאי דגו, למאמן שיוביל אותה ברגעי ההכרעה של העונה.

דגו (35), שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ואף שימש קפטן נבחרת ישראל לנוער, שיחק בעיקר בליגות הנמוכות ובגיל 27 פרש עקב פציעה. את קריית האימון הוא התחיל בקבוצת הנערים של הפועל ת"א ובהמשך היה עוזר מאמן בהפועל כפר סבא.

בעונת 2016/17 מונה, לראשונה, כמאמן ראשי בכפר סבא. כעבור מספר חודשים פוטר עקב חילוקי דעות מקצועיים עם הבעלים, יצחק שום. לאחר עזיבתו, חתם בהפועל אשקלון, והפך למאמן האתיופי הראשונה בהיסטוריה בליגת העל. דגו לא הצליח למנוע את נשירת הקבוצה הדרומית לליגה הלאומית, ועזב.

עונה לאחר מכן מונה למאמן הפועל פ"ת בליגה הלאומית. בעונה שעברה מונה למאמנה של עירוני קריית שמונה מליגת העל, אך לאחר חצי שנה פוטר עקב כישלון מקצועי. לפני כשנה חזר להפועל פ"ת, אך כעזור שלושה חודשים, פוטר עקב אי הצלחה.

כעת, הוא ינסה להציל את הפועל עכו מירידה לליגה א'.

דגו, שכבר הספיק להעביר אימון עם קבוצתו החדשה ומחר מצפה לו קרב תחתית קריטי נגד הפועל רעננה, אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל עכו. כמי שמכיר את הליגה הלאומית, הפועל עכו זה מועדון חשוב ויקר וברגע שהגיע אליי הפנייה, לא היססתי לרגע, למרות שהיו לי הצעות מקבוצות אחרות.

אין ספק שמדובר באתגר מקצועי ואני מאמין ביכולתי להשאיר את הפועל עכו בליגה הלאומית. יש פה שחקנים צעירים ומוכשרים ומה שצריך זה להחזיר להם את הביטחון ואת האמונה בעצמם וביכולתם. אם לא הייתי מאמין בקבוצה, לא הייתי מגיע. למרות המצב בתחתית, הדברים עדיין תלויים בנו ואנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כאילו זה גמר".

לצדו של דגו, יעבוד עוזר המאמן מוטי קריספיל. מאמן הכושר אלכס יעקובוב, ומאמן השוערים אלי בכר, שהיו בצוות המקצועי של המאמן הקודם אלי כהן, ימשיכו בתפקידיהם.

בינתיים, החמיר מצבה של הפועל עכו, למרות שלא שיחקה בסוף השבוע. הפועל אום אל פאחם ניצחה והגדילה את הפער מהפועל עכו, שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה, ל-4 נקודות. במקביל, הפועל כפר שלם, שמדורגת במקום ה-15 מתחת לקו האדום, ניצחה אף היא וצמצמה את ההפרש מהפועל עכו לשתי נקודות בלבד.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות