fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: מוכנה לליגה? הפועל עכו עלתה לחצי גמר גביע הטוטו

הפועל עכו גברה במסגרת המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו על הפועל נוף הגליל, 2:4, והעפילה לחצי הגמר. בשבוע הבא הליגה מתחילה
כבש בנגיעה הראשונה. גאי אביב מהפועל עכו צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו העפילה לשלב חצי גמר גביע הטוטו אחרי שסיימה את שלב הבתים המוקדם כשהיא במקום הראשון בטבלה.

במחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים, גברה הפועל עכו על הפועל נוף הגליל, 2:4. גם הפעם, עקב עבודות תחזוקה באצטדיון טוטו-עכו, נאלצה הקבוצה לנדוד ולהעתיק את משחקה למגרש בדוחא, סכנין.

ההרכב העכואי כלל את השוער ראזי אבו חמדאן, צמד המגינים אחמד שעבאן וג'פרי ניסמבאום, הבלמים איהאם שחאדה וספיר יתח, קישור עם כרם ארשיד, אינן גונזלס, יונתן טפר וגיתי סופיר והחלוצים זאהי אחמד ורווה אסייג. בהמשך שולבו גל אביב, גאי אביב, אופק אטיאס ואיציק אמירה.

הפועל עכו ידעה שרק ניצחון יבטיח לה את הכרטיס לשלב הבא, והיא אכן עשתה את זה. חניכיו של המאמן אלון זיו פתחו חזק וכבר בדקה השביעית כבשה מרגלי רווה אסייג. בדקה ה-13 היה זה אחמד זאהי שהבקיע והעלה את היתרון העכואי ל-0:2. בדקה ה-30 צימקו האורחים מנוף הגליל ל-2:1, וזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. עכו פתחה חזק גם את המחצית השנייה ובדקה ה-52 השלים רווה אסייג צמד כשכבש שער שלישי לזכות הפועל עכו, 1:3. נוף הגליל לא ויתרה ובדקה ה-60 צמצמה ל-3:2. בדקה ה-72 היה זה המחליף גאי אביב, שנכנס 2 דקות קודם לכן, וכבר בנגיעתו הראשונה בכדור, החדיר אותו לרשת וקבע את תוצאת המשחק, 2:4. הפועל עכו סיימה את הבית המוקדם עם מאזן של 2 ניצחונות והפסד.

נזכיר רק, שגם בעונה שעברה עשתה הפועל עכו דרך יפה במפעל גביע הטוטו והגיעה עד לגמר, שם נוצחה על ידי בית"ר ת"א/בת ים, 2:1 והחמיצה הזדמנות לגביע בארון.

בקבוצה ממתינים כעת להשלמת משחקי בית ג' כדי לדעת מי הקבוצה היריבה עמה היא תתמודד בשלב הבא. בינתיים, תמשיך הקבוצה בהכנותיה לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא, כשבמחזור הפתיחה היא תארח את העולה החדשה מליגה א', עירוני טבריה.

טבלת בית א' (סופי)

  1. הפועל עכו – 6 נק'
  2. הפועל אום אל פאחם – 5 נק'
  3. מכבי אחי נצרת – 4 נק'
  4. הפועל נוף הגליל – 1 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות