fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו צירפה חלוץ חדש

עומר בוארון (28), שהחל את העונה בהפועל רמת גן, הצטרף לקבוצה ויחזק את החלק הקדמי. בוארון: "שמח להגיע להפועל עכו". * אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, בסוף השבוע צפויים להתחדש משחקי הליגה הלאומית
עומר בוארון במדי קבוצתו החדשה, הפועל עכו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

 הפועל עכו (לאומית)

החלוץ עומר בוארון (28), שהחל את העונה בהפועל רמת גן, הצטרף להפועל עכו וחתם על חוזה עד סיום העונה.

בוארון גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק נתניה, ובגיל 17 הצטרף לקבוצת הנוער של הפועל הרצליה, במדיה כבש 19 שערים. בהמשך, שיחק במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון ההרצלייני במשך 3 עונות. את עיקר הקריירה הוא עשה בקבוצות מליגה א', ביניהן הפועל בית שאן, עירוני נשר, הפועל רובי שפירא והפועל איכסל. לפני שנתיים שיחק בבית"ר ת"א/בת ים (הבקיע 11 שערים), ולפני שנה בהפועל פ"ת (הבקיע 10 שערים). את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל רמת גן, והספיק לכבוש 5 שערים (3 שערי ליגה ושני שערים בגביע המדינה). בהפועל עכו, שמשוועת לחיזוק בחלק הקדמי, הלכו על בוארון בתקווה לשפר את המאזן ההתקפי.

בוארון: "זכיתי לקבלת פנים חמה בהפועל עכו ודי מהר גיליתי פה אנשים ושחקנים מדהימים. אני שמח להיות פה ואעשה את הכל כדי להצליח ולהצעיד את המועדון הזה קדימה".

סוכנו של השחקן, אורן יחזקאל: "לצד היותו שחקן טוב וחלוץ מצוין, לעומר יש אישיות יוצאת מן הכלל, שאני בטוח שתוסיף ותתרום לפן החברתי בקבוצה. הפועל עכו עשתה עסקה טובה כשצירפה אותו לשורותיה ואני בטוח שהרווח יהיה הדדי. אני מאחל לעומר הצלחה בקבוצתו החדשה ומאחל לו ולהפועל עכו הצלחה בהמשך העונה".

ובעניין אחר. אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, משחקי הליגה הלאומית צפויים לחזור לפעילות בסוף השבוע הקרוב. אם ההחלטה על מועד חידוש המשחקים לא תשונה, תארח הפועל עכו את הפועל איכסל ביום שישי הקרוב (5 בפברואר) בשעה 15:00 באצטדיון טוטו-עכו. כמו כן, משחק הבית במסגרת גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים, מתוכנן להיערך ביום ראשון, 21 בפברואר, בשעה 20:00.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות