fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו פתחה את הליגה בהפסד

הפועל עכו פתחה את הליגה בהפסד ביתי להפועל כפר סבא, 1:0. קפטן הקבוצה גל קולני: "עלינו על כפר סבא בכל פרמטר לכן התוצאה מאכזבת וההפסד כואב". ביום חמישי (2 בספטמבר) תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד העולה החדשה מליגה א', א. ס. אשדוד
זאהי אחמד מהפועל עכו (משמאל) מתקשה מול שחקן יריב | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו פתחה את הליגה בדיוק כמו שפתחה את העונה בגביע הטוטו – בהפסד ביתי. הפעם, זה קרה לה נגד היורדת מליגת העל, הפועל כפר סבא. הפועל עכו פתחה טוב את המפגש ובמחצית הראשונה יזמה ותקפה, אבל זה לא הבשיל לכדי מצבי הבקעה. מנגד, בבעיטה הראשונה שלה למסגרת השער, כפר סבא הבקיעה. בדקה ה-42, הוכנס כדור לרחבת עכו, הבלם בן לוי התקשה בסגירת שחקן אורח שבסיבוב חד בעט כדור חזק ומדויק לרשת העליונה, 0:1. במחצית השנייה עכו נעלמה לחלוטין. משחקה היה חלש ונרפה וגם חמישה חילופים שביצע המאמן מסאי דגו, לא הביאו לשינוי המיוחל.

הפועל עכו עברה שינוי גדול במהלך הקיץ, במטרה לבנות סגל שחקנים איכותי ושלא תצטרך להיגרר שוב, כמו בשנתיים האחרונות, למאבקי תחתית מתוחים. במבחן התוצאה, ההפסד הזה הוא תמרור אזהרה, שכן הפועל עכו הפגינה נאיביות רבה וחוסר יכולת יצירתית הן בקישור והן בחלק הקדמי. להפועל עכו אין הרבה זמן להתכונן שכן משחקה הבא ייערך כבר ביום חמישי הקרוב (2 בספטמבר, שעה 20:30) כשהיא תתארח אצל העולה החדשה מליגה א', אגודת ספורט אשדוד.

המאמן מסאי דגו העדיף בסיום המשחק להסתגר בחדר ואת הסיכום הוא השאיר לקפטן הקבוצה, גל קולני, שאמר: "תוצאה מאכזבת מאוד. ברוב המשחק שלטנו, נראינו טוב, הגענו למצבים ועלינו על כפר סבא בכל פרמטר, אבל לספוג שער אחד ולהפסיד ככה זה כואב וגם נובע מחוסר מזל. אני מעודד מהיכולת שהפגנו מול קבוצה טובה שנבנתה לעלייה. יש לנו קבוצה חזקה שתילחם בכל משחק ותשאף לנצח כל משחק".

מי שעוד יצא מאוכזב היה השוער ראזי אבו חמדאן, שלמרות שבשלושת המשחקים האחרונים בהם שותף לא ספג שער ואף עצר שני פנדלים במפגש חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל רמת גן שסייעו לקבוצתו להעפיל לגמר, החליט המאמן דגו לספסלו.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות