fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל שלומי פתחה בהכנות לעונה הבאה

הקבוצה מליגה ג' עשויה למנות את צחי בכר למאמנה בעונה הקרובה. אם זה יקרה, תהיה זו הפעם הראשונה שבכר מאמן קבוצת בוגרים. 25 שחקנים הגיעו לאימון הפתיחה
לראשונה בבוגרים? צחי בכר, מאמנה המיועד של הפועל שלומי צילום: באדיבות שלומי כהן
לראשונה בבוגרים? צחי בכר, מאמנה המיועד של הפועל שלומי צילום: באדיבות שלומי כהן

הפועל שלומי (ליגה ג')

הפועל שלומי ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה ומי שעשוי לאמן אותה הוא צחי בכר, שכבר עומד על הקווים במשחקי ההכנה.

בסוף השבוע קיימה הקבוצה משחק אימון נגד מכבי קריית ים וסיימה אותו בהפסד, 4:3. לשלומי כבשו: אבירם פרץ, יוסי עסיס ועדי בלילתי.

במידה ובכר אכן ימונה לתפקיד, הרי שתהיה זו עונתו הראשונה כמאמן קבוצת בוגרים.

יו"ר הקבוצה ערן גאון: "צחי בכר מאמן ראוי ובעל ניסיון רב כשחקן. הוא מכיר את השחקנים ואת הליגה ועד עכשיו הוא עושה רושם טוב. אין עדיין חוזה חתום, כי אנחנו מחכים לאישור המועצה לגבי התקציב, אבל כמו שזה נראה כרגע, צחי הוא המועמד המוביל שלנו לתפקיד המאמן".

בקבוצה מתאמנים כ-25 שחקנים, רובם בני המקום, והמספר הגבוה הזה בהחלט מעיד על הרעב הגדול שיש ביישוב בחיפוש אחר מסגרת קבוצתית ספורטיבית.

"קודם כל אנחנו מאוד מרוצים מכך שהקבוצה פעילה ושיש היענות מאוד גבוהה של שחקנים", מעיד היו"ר גאון, "ואנחנו בהחלט מכוונים גבוה יותר ממה שהיה פה בעונה שעברה ורוצים להשתדרג ולהתקדם".

בקבוצה גם ביקשו להודות לראש מועצת שלומי גבי נעמן ולסגנו עופרי סיידה, שהביעו את תמיכתם בקבוצה ובהמשך פעילותה. במקביל, גם החלו בדיקות לשיפוץ מגרש הכדורגל המקומי ביישוב והכשרתו למשחקים רשמיים, זאת לאחר שבעונה האחרונה קיימה הפועל שלומי את משחקי הבית שלה בנהריה.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות