fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו סיימה את העונה

הפועל עכו חתמה את העונה עם תיקו ביתי מאופס נגד מכבי אחי נצרת. עקב משבר הקורונה והתארכות הליגה, פגרת הקיץ התקצרה וכבר בשבוע הבא ייפתחו ההכנות לעונה הבאה
הפועל עכו עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי (משמאל) צילום: דוברות עיריית עכו
הפועל עכו עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי (משמאל) צילום: דוברות עיריית עכו

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו פתחה את העונה בתיקו מאופס וגם סיימה אותה עם התוצאה שכל כך אפיינה אותה העונה, תיקו עקר משערים.

המפגש האחרון של העונה הקטועה הזאת היה בבית נגד מכבי אחי נצרת, שתי קבוצות שלמעשה הבטיחו את מקומן בליגה הלאומית כבר במחזור הקודם. לכן, ציפינו למשחק משוחרר שיניב גם שערים. אז נכון שהיו לא מעט הזדמנויות, בעיקר להפועל עכו, אבל שוב הוכח אוזלת רגלה של ההתקפה העכואית והמשחק הסתיים ב-0:0 משמים.

הפועל עכו שרדה בליגה, אבל זה קרה אחרי לא מעט רגעי מתח וחרדה ורק מחזור אחד לסיום העונה.

בהפועל עכו מתגאים בנתון הסטטיסטי שקובע שהיא הייתה הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בליגה (32), אך מנגד היא גם כבשה הכי מעט שערים (30).

להפועל עכו היו העונה 10 ניצחונות, לצד 13 תוצאות תיקו (8 מהן, 0:0) ו-14 הפסדים, שהביאו אותה ל-43 נקודות. 31 מהנקודות הושגו במשחקי הבית ורק 12 נקודות במשחקי חוץ.

מבחינת ממוצע הבקעות למשחק, הרי שהפועל עכו מדורגת במקום האחרון בלאומית עם 0.8 שערים במשחק. לעומת זאת, היא נמצאת בפסגת הקבוצות שממוצע הספיגות שלהן היה נמוך ביותר בליגה, 0.9 שערים במשחק.

עוד דבר שהפועל עכו הצטיינה בו הוא ההוגנות. בטבלת הקבוצה ההוגנת של העונה נמצאת הפועל עכו בראש הטבלה הלאומית.

השחקן הפורה של הפועל עכו העונה היה החלוץ ווהיב חביבאללה שהבקיע 5 שערים.

בשבוע שעבר הוזמנה הקבוצה להתארח אצל ראש עיריית עכו שמעון לנקרי. במהלך המפגש בירך לנקרי את הקבוצה על הישארותה בליגה והבטיח לפעול להגדלת התקציב בעונה הבאה. לנקרי שיבח את מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, והודה למאמן אלי כהן, לצוות המקצועי, לצוות הניהולי ולשחקנים, על עבודתם בעונה שהסתיימה.

ביום שני קיימה הקבוצה מפגש סיכום שנערך בצימר מפנק ביערה.

השחקנים יצאו כעת לפגרה קצרה, אולם בעקבות התארכות העונה עקב משבר הקורונה, החופשה שלהם תהיה קצרה מתמיד וכבר בשבוע הבא הם אמורים להתכנס לאימון פתיחה לקראת העונה הבאה.

כרגע, לא צפויים שינויים גדולים בסגל, ורוב השחקנים אמורים להישאר. מי שכבר הודיע על עזיבה הוא ירין שרעבי, שחוזר אוטומטית לקבוצתו, מכבי נתניה. עם כל השאר מתנהל משא ומתן. בנוסף, בניגוד לעונה שעברה, הפעם ישנה כוונה לקיים ימי מבחן מרוכזים עבור שחקני בית מושאלים ושחקנים מהליגות הנמוכות.

 

אהבתם את הכתבה?

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות