fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: החילוף שניצח להפועל עכו את המשחק

הפועל עכו חזרה מהפגרה עם ניצחון ביתי על בית"ר ת"א/בת ים, 0:2, משערים שכבשו שני המחליפים: דניאל מור יוסף וגיתי סופר, ועלתה למקום החמישי בטבלה
חילוף מנצח. דניאל מור יוסף וגיתי סופר מהפועל עכו צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, שיצאה לפגרה עם הפסד מאכזב להפועל רמת גן (2:1), חזרה מהפגרה עם ניצחון מתוק על בית"ר ת"א/בת ים, 0:2.

עכו פתחה היטב את המשחק שהתנהל בקצב מהיר, ייצרה מצבים, תקפה, אבל סבלה מחוסר יעילות ומחוסר דיוק בהתקפה.

האורחים, המדורגים במקום האחרון בטבלה, הציגו גם הם סגנון משחק פתוח. אחרי 30 דקות, ירד הקצב ושתי הקבוצות ירדו למחצית ב-0:0.

במחצית השנייה המשיך להתנהל על המגרש משחק שקול ועכו הגיעה לשני מצבים קורצים, פעם אחת היה זה אדם אליו שבעט מתוך הרחבה כדור בפגע בקורה ופעם שנייה היה זה זאהי אחמד ששחרר מ-16 מ' כדור שניתז מהמשקוף.

המאמן מסאי דגו ביצע שלושה חילופים, שהעניקו לבסוף להפועל עכו את הניצחון. בדקה ה-67 נכנסו לכר הדשא גיתי סופר ודניאל מור יוסף, ובדקה ה-88 נכנס גם גיל חדד.

הבליץ' העכואי על שער האורחים נשא פרי בדקה ה-83, זאהי אחמד הגביה מתוך הרחבה כדור מאגף ימין לצד שמאל ודניאל מור יוסף המשיך מקרוב בבעיטת יעף חזקה מהאוויר פנימה, 0:1 לעכו.

עמוק בתוספת הזמן ביססה עכו את ניצחונה, גיל חדד מסר כדור מצוין לגיתי סופר שמחצי מגרש פרץ קדימה, התגבר על הבלם האורח, חדר לרחבה, עקף את השוער ומזווית קשה גלגל לרשת, 0:2. בעקבות הניצחון טיפסה הפועל עכו למקום החמישי בטבלה.

המאמן מסאי דגו: "במחצית שנייה שיחקנו נהדר. הנענו כדור בצורה טובה, היינו אגרסיביים, לחצנו והגענו להמון מצבים. אני שמח שבסופו של דבר גם ניצלנו את המצבים והבקענו, השחקנים המחליפים נכנסו טוב למשחק, הביאו תשוקה, היו מעורבים בשני השערים ולמעשה הביאו את השינוי. אני שמח בשבילם ועוד יותר על הניצחון שהיה חשוב מאוד להמשך הדרך. הליגה השנה מאוד שוויונית וחשוב שתהיה לזה המשכיות. במחזור הבא מצפה לנו משחק חוץ קשה ואם נדע לשמור על עקביות ועל אותה יכולת, נחזור עם נקודות".

כובש השער הראשון, דניאל מור יוסף, שנכנס כמחליף, סיכם: "אני מאושר על השער שכבשתי ושעזרתי לקבוצה לנצח במשחק חשוב, למרות שבמשחקים האחרונים כמעט ולא שיחקתי המשכתי להאמין בעצמי וביכולתי, המשכתי לעבוד קשה באימונים ולחכות להזדמנות שתינתן לי, אני שמח שהצדקתי את האמון".

גיתי סופר, שגם הוא נכנס כמחליף וכבש את השער השני, אמר: "כל שחקן רוצה להיות בהרכב הראשון, אבל גם כשאני נכנס כמחליף, אני נותן את כל כולי למען הקבוצה. אני שמח שכבשתי ועזרתי לעשות את השינוי, שיחקנו בקצב נהדר, היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון (יום שישי, 3 בדצמבר, שעה 15:00).

דרעי וגנאים שוחררו

החלוץ פראס גנאיים, שלא נכלל בסגל הקבוצה במשחק הליגה האחרון, נמצא בדרך החוצה. החלוץ שהגיע מהפועל בועיינה מליגה א', מאוכזב מהיחס המקצועי כלפיו וכבר קיבל הצעות ממספר קבוצות, אחת מהן עירוני טבריה מוליכת ליגה א' מחוז צפון.

גם הקשר אלון דרעי שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה, עזב. הסיבה: דרעי צפוי לנסוע בקרוב ללימודים בארה"ב, וינסה להשתלב שם בליגת המכללות. בעקבות עזיבתם, בוחנת הקבוצה לצרף בחלון ההעברות הקרוב שיהיה בחודש ינואר 2022, שחקנים חדשים.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות